Sinds ongeveer een uur heb ik last van een beetje een onbestendig gevoel . Ik heb een hoge hartslag, vuurrode wangen, een wazig gevoel in mijn hoofd en ben een beetje kortademig. Ik heb altijd bij alle controles een lage bloeddruk (zo rond 60/115 ofzo), dus verwacht niet meteen een hoge bloeddruk. Ik vind het ook een beetje vage klachten om de vk mee te bellen. Herkent iemand dit gevoel?! .
Dankje. Vriend bleek ivm werk nog een bloeddruk meter op zolder te hebben. Die hebben we even gepakt en gekeken. Zit op 72/120, dus wel iets hoger dan normaal maar nog wel prima dacht ik. Hartslag wel hoog,voor mijn doen, 87 per minuut. Misschien dus toch griep, krijg nu ook hoofdpijn...
Het zaktelefoon iets.. Omdat bloeddruk laag was, weet ik niet zo goed op basis van wat ik bel . Heb wel flinke voorweeen nu, misschien heeft het daar mee te maken..
Goedemorgen! Ben wel wat beter wakker geworden na een nachtje met een paracetamol. Heb lekker geslapen. Ben niet ziek iig. Voel alleen wel nog mijn hartslag en een beetje dizzy, terwijl ik er nog niet uit ben geweest. Tussen 9 en 10 heeft vk telefonisch spreekuur, ik kijk zo even hoe het gaat als ik up and running ben, is het dan nog niet beter bel ik daar wel even heen...
Nou het wisselt eigenlijk, heel apart! Heb vannacht goed geslapen. Toen vanmorgen in bed ging goed, eruit weer een beetje dizzy maar dat knapte op. Toen echt rustig gedaan, beetje kleertjes nog uitgezocht enzo. Na de middag zoontje een filmpje kijken en ik even op de bank, daarna weer flink hoofdpijn en alles. Dus maar paracetamol genomen, merk nu dat die weer is uitgewerkt. Druk op mijn hoofd, hogere hartslag. Voel me er niet prettig bij, maar zeker ook niet ziek. Had wel de vk gebeld btw, maar die zei geen zorgen als bloeddruk niet te hoog is. Kan of griepje zijn ( al denk ik zelf van niet. dan had het nu wel doorgezet), of evt begin bevalling, maar dat is afwachten... Dus ja. Ik weet het niet zo .
Toevallig heb ik sinds vanochtend precies hetzelfde, alleen is mijn bloeddruk wel te hoog gemeten (140/90, normaal 110/60). Ik heb vorige week aan de CTG gelegen en bloed- en urineonderzoek gehad en dat was allemaal goed. Moet nu rustig aan doen en opletten dat ik niet de typische symptomen van pre-eclampsie krijg. Dwz hoofdpijn, bandgevoel en sterretjes zien. Ik heb het idee dat mijn bloeddruk soms van laag naar hoog schiet, dan krijg ik het warm/misselijk en word wazig in mn hoofd. Als ik dan rustig ga zitten zakt het weer... Zo voel ik me na het douchen ook standaard 'raar', vermoedelijk door de wisseling van hoge naar lage en weer naar hogere bloeddruk. Gelukkig houden ze me goed in de gaten Maar let dus wel op, want dat je af en toe een lage bd meet wil niet zeggen dat hij niet soms omhoog schiet.
Ik kreeg rond die termijn opvliegers. Ik herken het dus wel. Aan de andere kant zijn het wel typsiche griep symptomen. Zeker die hoofdpijn. Ik lijd nu aan die griep met hoofdpijn en duizeligheid. Die griepepidemie schijnt heel lang te duren. Neem een paracetamol, misschien slaap je dan lekkerder