misselijk hongerig ..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mommy1992, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1992

mommy1992 Actief lid

4 feb 2015
    229
    23
    18
    Goedemorgen dames...
    Ik ben rond de 6 7 weken zwanger en ik vraag me af of iemand hetzelfde heeft als ik.
    Ik kan bijvoorbeeld heel erg zin in broodjes met feta en honing hebben en als ik het eet is het heerlijk.. maar nu komt het daarna word ik misselijk van de gedachte dat ik het zou eten en dat is bijna met alles wat ik eet:( Ik geniet van ieder kwaaltje enzo maar dit is wel heel raar... zo blijft er dadelijk niks meer over :p

Groetjes en een fijne dag

2. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Haha herkenbaar!! hier precies het zelfde zit nu in 7+ 4 en voel me eigk heel de dag misselijk dan denk ik aan iets wat ik wil eten en als ik het gegete heb word ik misselijk van de gedachte en zit nu ook iedere dag van bah wa moet ik eten k heb nergens zin in en alles lijkt me vies!

3. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik heb elke dag iets anders wat ik echt supergraag zou willen eten, en als ik dat eet is het goed. Gister was het meloen, dag ervoor was het friet speciaal.. maar als ik dan wat anders durf te eten dan komt het er net zo hard weer uit.
    Verder enorm misselijk, zeker als mijn maag leeg is. Ik moet dus constant iets eten, maar heb heel vaak gewoon niets wat ik wil/kan eten. Frustrerend hoor.

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Heel herkenbaar! Mijn zwangerschap kenmerkte zich de eerste weken door een rare mengelmoes van enorme honger, misselijkheid, nergens zin in hebben of juist ergens extreem veel zin in hebben, het dan maken/nemen en het ineens niet meer lusten. En het raarst van alles: dat je op een gegeven moment het verschil niet meer voelt tussen honger hebben en vol zitten. Tsja. Hoort er bij en gaat ook weer over.

5. mommy1992

mommy1992 Actief lid

4 feb 2015
    229
    23
    18
    Ooh gelukkig ben ik niet de enige ...
    Zo heb ik ook dat ik vandaag denk van morgen maak ik macaroni en dan lust ik het de volgende dag helemaal niet..
    Echt heel erg en het verschilt ook telkens..
    Echt erg hihi :D
    Mijn partner die verheugt zich dan op pasta ofzo en dan krijgt hij iets heel anders hihi

Deel Deze Pagina