Fijn dat de vk je een beetje heeft kunnen geruststellen! Ik profiteer van mijn eetlust s'ochtends en tegen een uur of twaalf. Zorg dat ik dan zoveel mogelijk goede voeding binnen krijg. En de avonden neem ik zoals ze komen. Ene keer half bord, andere keer bijna niets of helemaal niets, andere keer soep en groenten... Alleen op die etensluchten moeten ze iets verzinnen. Ik word er soms helemaal wanhopig van. Heb mijn vriend gisteren bijna gesmeekt niet te koken, werd helemaal gek van de kookluchten (en dan doet hij notabene alle tussendeuren dicht en ramen open), zat te kokhalzen in de slaapkamer Ik wens jou - en alle andere misselijke meiden ( ) - heel veel succes. Ik hoop voor ons allemaal dat het snel beter wordt. Liefs, Indigo
Ik ben er maar net achter dat ik in verwaching ben, maar de misselijkheid is in de avonduren zeker aanwezig. Het begint al rond 16.00 uur met een weeig gevoel. Na het eten (eten kan ik nog wel) wordt de misselijkheid erger. Dan moet ik echt even rustig aan doen. Ik ben vaak heel bang dat ik iets verkeerds heb gegeten of dat het niet goed gaar was. Ik denk dat dit het gevoel van misselijkheid ook versterkt. Ik ben zo bang dat het verkeerd gaat.....
Hoi elsa, Ik heb precies hetzelfde. Ik ben de hele dag door misselijk, maar vooral s avonds. De geur van eten kan ik niet verdragen. En als ik mijn zoontje van anderhalf eten geef, word ik onpasselijk. Ik ben nu 10 weken zwanger en het lijkt alleen maar erger te worden. Vorige zwangerschap had ik hier bijna geen last van, die misselijkheid had ik alleen als ik gewoon iets moest eten, daarna trok het weg. Ik eet nu veel minder. In de ochtend als ik al aan het avondeten denk, dan heb ik al geen eetlust meer. Maak je niet al te veel zorgen over wat je eet, als je maar wat binnen krijgt. Ik eet zelf veel brood, want daar ben ik echt dol op, maar zelfs dat staat me af en toe tegen. Voldoende drinken is veel belangrijker. Ik heb naast mijn misselijkheid ook nog veel last van mijn darmen. Het lijkt alsof ik ben blijven hangen in een buikgriep virusje. Ik hoop dat het snel beter gaat bij jou, bij mij, bij iedereen die last heeft van misselijkheid. Sterkte de komende tijd. groetje kirstin
hoi kirsstin, Dankjewel voor je reactie. Ik merk dat het wat beter gaat nu ik me niet meer zo druk maak over wat en hoeveel ik naar binnen krijg. Ik kijk per dag waar ik zin in heb en dat ik dan ook. Warm eten gaat gewoon bijna niet, ik pak vaak een salade met een klein stukje vlees. overdag heb ik berehonger en dan maak ik daar gretig gebruik van. Veel brood en vers fruit. Voel me er wel beter door, al moet ik nog wel heel veel kokhalzen en af en toe spugen. Maar het is voor een goed doel. En op het moment dat ik bijna moet overgeven denk ik aan lekkere frisse aardbeiden....... Jij ook veel succes en hopelijk wordt het snel beter!
Ik ben de laatste tijd ook s'avonds misselijk,vooral als ik ga liggen krijg ik opstoten. Bij de tweeling kreeg ik regla van de huisarts,ik denk dat ik weer ga vragen of me dat voorgeschreven mag worden
Hey ik had het ook in het begin, ik dacht zo van wat raar! iedereen is in de ochtend misselijk en ik 's avonds. maar het duurde niet lang, 2 a 3 weken
jee wat herkenbaar allemaal ik ben op dit moment ook weer misselijk heb met moeite warm eten naar binnen gekregen heb nu het gevoel dat het er zo weer uit kan komen ik ga zeker een paar tips uit proberen
O ik heb zelfs vooral nachtelijke misselijkheid! Gedurende de dag steeds een onaangenaam gevoel maar 'snachts kan ik niet slapen van de misselijkheid en ook omdat ik zo warm ben! Ook mijn man voelt dat, ik was altijd de koukleum maar nu heb ik het bloedheet 'snachts! Heel irritant want ik ben doodmoe. Maar ja nu ik weet dat het van de zwangerschap is vind ik het irritant maar ook wel leuk dat mijn lijf zo bezig is
Ik heb dus precies hetzelfde... 's avonds krijg ik geen hap door mijn keel.. 's middags al moeilijk, maar avondeten zie ik echt tegen op.. Ik ben nu ruim 18 weken, maar het houdt maar niet op.. vind het zo lastig, want heb nog bijna geen buikje en ik ben nog niets aangekomen.. alleen maar afgevallen..
ochtend, middag, avond... nacht... Ik ken het allemaal... helaas. Niet ieder lichaam is hetzelfde. Dus de misselijkheid kan ieder moment optreden. Succes en sterkte ermee!