hallo, ik heb sinds begin deze week enorm veel last van ochtend misselijkheid. aan het begin van mijn zwangerschap heb ik er bijna geen last van gehad. vooral nu mijn buik best flink is, is dit geen pretje. ik drink ongeveer 2,5 liter water per dag, dus uitdrogen zal ik denk ik niet zo snel. is er iets waar ik nu aan het einde en met deze warmte rekening mee moet houden of extra moet doen ivm de baby en mijn eigen gezondheid of kan het geen kwaad dat ik alles wat ik eet er weer uitgooi... het avond eten houdt ik binnen de rest van de dag gaat alles er uit. gr. cindy
Ik denk dat het misschien wel te maken kan hebben met het weer. Ik hoor van meer zwangeren die soms nooit last hebben gehad van ochtendmisselijkheid en nu wel. Ik zou net als je al zegt genoeg drinken en lekker rustig aan doen. Misschien een bouillon tussendoor, voor het vocht en zout. Sterkte!
ik ben niet echt misselijk... maar die maagzuur maakt me ook onprettig... en daardoor word ik misselijk
Het schijnt vaker voor te komen dat vrouwen aan het eind van hun zwangerschap last hebben of krijgen van misselijkheid. Ook al hebben ze daar eerder geen last van gehad. Ik heb er zelf ook sinds een aantal weken last van. Maar gelukkig hou ik alles wel binnen.
hallo.. dat heb ik idd ook maar er is weinig aan te doen... sommige krijgen dat sommige niet.. het betekent wel dat je tegen het einde loopt dat is dan wer goed nieuws
Ken het....volgens de vk is het normaal dat je in de laatste maand van je zwangerschap door de hormonen weer misselijk kunt worden. En daarnaast ligt de kleine nu al zo hoog (met de baarmoeder) dat dat tegen je maag aandrukt