misselijk in de week voor je NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by bos, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    beete rare vraag misschien maar was er iemand onder de zwangere die al misselijk was een week voor de NOD. of bij hoeveel dagen voor de NOD waren jullie misselijk
    ben namelijk al een paar dagen misselijk en denk dat ik vorige week mijn eisprong al heb gehad. nou kan het ook zijn dat ik gewoon ziek. en al vanaf zaterdag steeds misselijk en dan zwakt het ook elke keer weer weg. als het griep was had het toch al wel door moeten komen al.
    sorry hoor maak mezelf misschien beetje gek maar iemand idee ?

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dag Bos,

zonder je al teveel hoop te willen geven, ik had het tot overgeven aan toe..nu bijna niet misselijk..
    Nog even geduld hebben! succes met wachten

gr marlous

3. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    en vanaf welke dag had je het dan. zal niet te veel hoop krijgen haha

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik heb 4 dagen te vroeg getest omdat ik kotsmisselijk was en heel veel last van maagzuur had...
    Het kan dus een goed teken zijn :D

5. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ik had vorige keer 6 dagen voor NOD positief getest maar had toen nergens last van.
    hoop het zo he.....

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik werd pas bij 6 weken zwangerschap misselijk met overgeven. Pas na mijn NOD werd ik wat misselijk. Voor m'n nod had ik wel last van maagzuur. Het kan dus wel, maar je moet het niet meteen als teken van zwangerschap zien, want je lijf kan je helaas ontzettend voor de gek houden... Maar ik duim voor je dat de test straks posi is!

7. vrouw27

vrouw27 Lid

Aug 22, 2008
    55
    0
    0
    Ik werd 2 weken voor de NOD al misselijk van bepaalde etensluchten, probeerde mezelf toen ook al niet gek te laten maken en heb pas getest toen ik een week overtijd was. En die was positief :D
    Ik duim voor je, laat je weten hoe het gelopen is?

groetjes, vrouw27

8. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    zo dat is vroeg zeg. ik kan volgende week testen. heb er vandaag nog even 3 in huis gehaald (en had er nog 1 liggen haha) dus laat maar komen die week. kan niet snel genoeg gaan.

9. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi bos,

Succes met testen, duimduimduim!
    N.B. Heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden.

Groetjes, Wendy

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Bos: ik ben elke cyclus week voor NOD misselijk, tot braken aan toe.. helaas gewoon ongi elke keer weer :(. Het kan dus een zwangerschap zijn, maar ook 1 van de PMS klachten.. hoop voor je dat je over een week posi test.

Share This Page