Hoi Allemaal, Heb een vraagje!? Ik ben nu 4 wk en 6dg zwanger. En al last van een klein buikje?? Kan dat? Ben niet aangekomen ofzo me gewicht is nog steeds het zelfde. En ik eet gezond niet te veel snoep of chips. En me buik voelt zo strak aan. Iemand hier ervaring mee?? xxxx
ja, ik had het met precies 4 weken al, en liep dus met 4 weken al in positiekleding. Toen zagen onbekende mensen ook al dat ik zwanger was. Ik ben nu een flink aantal weken verder, maar nog altijd is mijn buik veel groter dan de gemiddelde buik die ik tegenkom, van ongeveer dezelfde termijn.
Ja alleen heb ik geen positiekleding aan maar heb een baggy broek die nu dus strak zit bij me buik hahaha....en doe wat lossere truitjes aan. Anders verraad ik mezelf denk ik hahaha..... Waarneer heb jij het tegen de familie en vrienden gezegd?
Ik had tot de zesde week ook een strakke en opgezette buik, maar dat kwam echt door mijn darmen! Ik ben inmiddels 17 weken en nu pas gaat mijn buik langzaam aan groeien. Als je niet weet dat ik zwanger ben dan zie je het ook niet hoor! Terwijl de baby een week voorloopt in de groei!! Groetjes, Minnie
De eerste keer dat we ze zagen na de positieve test, de familie wist het dus al met 4 weken, net als de buren enz. Maar het was dan ook wel echt duidelijk, plus dat we zo blij waren dat we het gewoon met iedereen wilden delen.
Ja, herkenbaar... maar dit zijn je darmen! Maar goed... het hoort bij de zwangerschap natuurlijk. Bij mij is dit met zo'n 8 a 10 weken afgezakt en rond de 16 weken kwam er langzaam aan een echt zwangerschaps bolletje voor terug.
ja,dat zijn je darmen alles maakt al ruimte in je lichaam voor je kindje en dd hormonen houden je organen ook wat meer vocht vast. Het is dus niet echt je kindje maar hoort wel echt bij je zwangerschap,kan zijn dat het na 2 weken weer iets afneemt. Maar geloof me,een echt zwangerschapsbuikje komt snel en dan kan je daar optimaal van genieten tevens van die heerlijke bewegingen in je buikik wens je een goede zwangerschap!