hoi meiden ik wil even van me afschrijven. de groei van 30 weken bij de verloskundige hebben ze een plek ontdekt bij de baby in de buik. toen ben ik door verwezen na het ziekenhuis. Daar heb ik bij de gynaecoloog veel meer echo gehad. afgelopen vrijdag moesten we weer komen toen kregen we te horen dat onze ukkie een gezwel heeft. het is ook gegroeid het gezwel nu krijg ik woensdag een MRI scan om nog dieper te kijken. wij maken maak ons best heel veel zorgen om. ze weten ook niet als het goed of kwaadaardig ze hebben ook nog geen plan. heel veel liefs
Wat heftig........ Wel goed dat ze het hebben ontdekt en ze misschien er wat aan kunnen doen. Bij ons werd het te laat ontdekt.. Ik wil je heel veel sterkte wensen em hopelijk is het goedaardig en behandelbaar..
Jeetje wat een verhaal. ... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen hopelijk komt alles goed! ♥
Hè bah, dat lijkt me heel eng. Wanneer krijg je na je MRI de uitslag? Kan me voorstellen dat je hartstikke in de zenuwen zit.
Pffff wat een nieuws.... Veel succes met de MRI en hopelijk valt het allemaal mee! Daar duim ik voor!!!!!!
Jeetje zeg, wat een zorgen.....kweet niet zo goed wat ik kan zeggen.. Heel veel sterkte en ik hoop dat het reuze meevalt allemaal.
Jeetje, wat een zorgen ineens! Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs Suzanne
wat een rot nieuws om tijdens zo een echo te horen zeg! Ik hoop dat de MRI een beetje positief uitpakt voor jullie, voor zover dat kan! Ik kan je alleen maar heeeeeeel veel succes wensen. Ik hoop echt dat het goedkomt.