Hallo dames, Ik ben gister wezen zwemmen, of ja meer in bubbelbad gezeten, heel ontspannen dus. Maar toen ik me ging omkleden kreeg ik ernorme krampen en steken in mn buik. De hele avond last gehouden, maar vanochtend ging het opzich wel. Nu ben ik aan het werk en voel het weer terugkomen. Komt echt van de zijkant van mn buik vandaan en trekt helemaal naar de onderkant van mn buik. Wat moet ik nou doen? Bellen naar mn gynaecoloog of niet? Dalijk is het iets heel onschuldigs, zoals mn darmen oid. Ik voel me zo bezwaard om te bellen...
Ik zou gewoon even bellen hoor, as je er zelf niet gerust op bent . Je kunt altijd je vraag voorleggen en wie weet verteld zij je dan wel dat het iets heel onschuldigs is.
Niet bezwaard voelen. Ze zijn er om je te helpen. Beter een keer voor "niks"bellen dan een keer te laat.
Bedankt allemaal. Heb gebeld en moet nu plat liggen en als het om 14.00u nog niet weg is, dan moet ik langskomen. Dus hoop dat het wegtrekt.
heb dat ook gehad 2 weken geleden toen ik uit t bubbel bad kwam , miss door d bubbels dat je buik mee beweegt of zo , heb r toen ook en hele last van ghad pas de volgende dag was t weg
Ben toch maar even naar de gyn geweest, omdat ik nu elke keer harde buiken heb. Maar de gyn adviseerde rust.. En werk al halve dagen. Wil wel graag blijven werken !