Hmmm, nog niet echt betrouwbaar deze poll: er lijken meer meisjes geboren te worden dan jongens. Oja, uit van Dale: ba·ker·praat·je het; o -s geklets, onzin
1e keer 9 maanden misselijk/overgeven jongetje 2e keer 9 maanden misselijk/overgeven jongetje 3e keer 9 maanden misselijk/overgeven meisje 4e keer tot week 16 erg misselijk/overgeven, nu alleen nog met vlagen meisje mijn zus 2 keer 9 maanden lang misselijk /overgeven incl opname ziekenhuis... meisjes
Ik was niet misselijk, ben zwanger van een meisje. Mijn moeder was alleen misselijk bij de zwangerschap van haar zoon, bij haar 2 dochters niet. Toeval of niet?
Beide keren misselijk geweest, eerste was een jongetje en nu een meisje. Maakt in mijn geval niets uit dus.
ben wel even misselijk geweest maar dat kwam door teveel ijzer in vitamine pillen.. dus niet misselijk geweest. en we krijgen een jongetje
Ik ben helemaal niet misselijk, van de 1e, dus ben heel benieuwd! Veel vrienden zeggen; jullie krijgen een jongetje, zelf heb ik echt geen idee....
Naja, de poll wijst tot nu toe niet helemaal op een bakerpraatje Maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat de resultaten niet representatief zijn.
heb laatste een heel stuk gelezen dat het misselijk zijn verband heeft met het iq van het kind en niet het geslacht heb ik toch een slim zoontje dan deze wordt weer slim maar wat het geslacht is weet ik niet
Dan heeft mijn vriendin een super slimme zoon ze heeft tijdens haar zwangerschap meerdere keren in het ziekenhuis gelegen omdat ze echt alles eruit gooide. Schoonmoeder heeft trouwens bij alle drie tot en met week 40 overgegeven en dat zijn 3 jongens geworden. Mijn moeder was ook erg ziek toen ze zwanger was van mijn broertje. misschien ligt het wel aan je familie haha
Ik heb gestemd op wel misselijk en een meisje maar wat we nou krijgen weten we natuurlijk nog niet. Maar bij onze eerste 2 was ik wel misselijk nou dus helemaal niet maar we weten het pas over 3 maanden.
Ik ben nu in al mijn 4 zwangerschappen nog nooit een dag misselijk geweest! Toch heb ik 2x een jongen gedragen en draag nu voor de 2e x een meid! Bij mij dus geen enkel invloed
Bij mijn eerste, een meisje, was ik behoorlijk misselijk. Maar nu bij mijn tweede, een jongetje was ik nog veel misselijker en moest ook vaker overgeven, het duurde ook langer. Dus wat mij betreft is het bakerpraatje onzin
Bij de eerste wel misselijk en kreeg een jongen. Nu niet misselijk geweest, maar weet nog niet of we nu een jongen of een meisje krijgen.