Ben beide keren niet misselijk geweest, eerste is een jongen, nu krijg ik een meisje! dus zegt hier ook niks
Nu staan de jongens en meisjes gelijk maar zijn jongensmama's toch echt significant vaker misselijk dan meisjesmama's! Maar goed, de kans is nog steeds groot dat je bij misselijkheid een meisje krijgt
dat is allemaal onzin hoor ben bij beide niet misselijk geweest bijna geen symptomen en eerste was een meid inmiddels bijna 3 jaar en de volgende een jongen dus zegt allemaal niks laat je niet gek maken wacht een paar weken en kijk met de echo dan heb je zekerheid rest zijn allemaal bakerpraatjes
Ik ga er niet vanuit dat ik via deze poll het geslacht weet, vind het gewoon leuk om te weten. Sommige bakerpraatjes kloppen namelijk best wel maar deze dus totaal niet.
Erg misselijk geweest en een meisje. Alle zwangerschappen hiervoor ook misselijk en volgens mij heeft het niks met het geslacht te maken. Hier was het echt afhankelijk van hoe hoog het HCG in mijn bloed was, hoe misselijk ik was.
Ik kon geen poll antwoord geven mijn antwoord stond er niet bij gelukkig. Bij de eerste was ik ruim 3.5maand echt misselijk zo erg dat ik een poosje in het ziekenhuis heb gelegen met een sonde en infuus en dat werd een jongentje Bij de 2de was ik ook de eerste 3maanden tot ziekenhuisbezoek en sonde en infuus aan toe misselijk en ziek, daarna tot de dag voor geboorte was ik gecontroleerd misselijk maar kon wel gewoon eten en drinken gelukkig en dat is een meisje geworden. Nu nu ben ik heel pril zwanger en moet nog hopen dat het allemaal goed blijft gaan maar heb op dit moment maar een heel klein beetje last van ochtend misselijkheid. Heb wel meteen tabletjes gehaald bij de huisarts omdat ik het zo lang mogelijk zonder sonde wel uithouden nu gaat het nog goed dus hoop dat het zo blijft geen idee wat het word dat zien we wel bij de geboorte.
hier ook bij allemaal misselijk geweest. en ik heb nu 3 jongens en 1 meisje. dit is ook weer een jongen,en ben nog steeds misselijk met vlagen. dus hier zegt het ook niks.
Ik las iets over IQ en misselijkheid: dat heb ik ook weleens gehoord. Alleen in mijn familie werkt dat niet echt, mijn oma was 7x 9 maanden misselijk (5 meisjes 2 jongens) en ze zijn allemaal niet bijster intelligent...
Bij eerste viel de misselijkhied wel mee en was het een dochter en nu bij tweede zwschap was ik heel erg misselijk en ook best lang last van gehad en weer een meisje... Heeft volgens mij allemaal niks te zeggen hoor...
ik heb ingetikt niet misselijk van een meisje.... maar dit is een beetje dubbel.. deze zwangerschap ben ik niet misselijk geweest en vandaag heb ik gehoord dat het een meisje wordt.. maar van mijn eerste dochter ben ik wel super misselijk geweest....
was bij de eerste haast niet misselijk en is n meisje en nu bij de 2e wel erg misselijk geweest en weer een meid. zijn naar mijn idee echt bakerpraatjes....
Bij beide zwangerschappen super misselijk tot en met 16 weken en nu komt bij deze het trouwens weer terug (bij 32 weken begon het weer en ben nu 37 weken) Oh ja allebei een meisje
2 keer niet misselijk geweest en dat waren meisjes nu heel misselijk geweest en sinds gisteren weten we dat het een jongen is
Ik heb niks ingevuld (mijn antwoord stond er niet bij ) Bij beide zwangerschappen niet misselijk en wij hebben een jongen en een meisje.
Bij allebei misselijk + overgeven van week 7 tot week 16 zo ongeveer. En de eerste keer was het een jongen, de tweede keer was ik zwanger van een meisje.
oke begrijp dat je het leuk vind maar toch omdat je hoopt er enig zins van een vergelijking uittehalen toch ??? maar bakerpraatjes zijn echt bakerpraatjes meid anders heete ze geen bakerpraatjes .
Beide zwangerschappen behoorlijk misselijk geweest, bij de 1e tot 16 weken, deze keer tot zo'n 24 weken... De 1e is een meisje, de 2e .... ?