Eerste jongen : vooral 'smorgens erg misselijk en elke dag overgeven tot een maand of 3. tweede jongen: Elke dag misselijk tot een maand of 3, amper overgegeven.. wel geregeld tussen de middag ook misselijk. derde meisje: Hele dag van s'morgens tot 'savonds laat kots misselijk.. niet veel overgegeven maar wel heel erg beroerd tot een maand of 4..kreeg hier ook medicijnen voor.
ik heb 1 meisje en 2 jongens en bij alle drie ben ik niet misselijk geweest, hooguit soms rond het avondeten. maar dat was ook bij alle 3
mijn moeder is iedere zwangerschap 9 maanden lang kotsmisselijk geweest: 2 jongens 2 meiden mijn nicht was heel misselijk: jongen ik was niet misselijk: jongen vriendin niet misselijk: jongen vriendin eerste keer niet, 2e keer wel misselijk: 2 meiden dus nee, je kunt er niets van zeggen.
Ik ben alle keren bijna niet misselijk geweest. Eerste was een jochie, tweede een meisje en ben nu weel zwanger van een jochie. In mijn geval zegt t dus ook helemaal niks. Liefs Deb
ben ik mee eens, ik heb net naar de uitslagen van de poll gekeken en ik heb net zoveel kans op een knul als op een meid als ik van die poll kan uitgaan
bij mijn dochter 4 maanden lang super misselijke en overgeven nu weer de 1e 3 mnd misselijk geweest we krijgen heel misschien weer een meid geslachtsbepaling vandaag was niet duidelijk moet vlgnd week terrug ik ken wel meide die een jongen krijgen die helemaal niet misselijk zijn ...
Ik ben tot week 14 heel misselijk geweest ( tot wel 20x overgeven op 1 dag ) gelukkig gaat het nu beter! we weten sinds vorige week dat we een meisje krijgen
Bij allebei tot 16 weken misselijk geweest, en zie mijn onderschrift. Volgens mij is het meer de combinatie van de hoeveelheid hcg die je lichaam aanmaakt met hoe goed jij er tegen kan.
Heeft de hoveelheid HCG ook te maken met je stemmingen? Ik was bij Thomas namelijk de rust zelf en geen last van mijn hormonen en wel misselijk tot 16 weken. Nu helemaal niet misselijk maar ben net een puber (heb ook pukkels haha) en kan zo snel kwaad, vrolijk, verdrietig worden.
Ik ben zwanger van een jongentje, ben tot mijn 19 weken misselijk geweest, nu zelden toch nog eens misselijk.
Ik vind dit wel een goede opmerking. Ik ben nl elke zwangerschap beroerd van het begin tot het eind. En bij mijn dochter was ik net zo misselijk als bij mijn zonen. Ik kan bv ook niet tegen de hormonen van de pil. Ik heb weleens geprobeerd de pil te slikken maar ik moet dan binnen 1-2 uur overgeven. Dus ik denk dat mijn misselijkheid te maken heeft met de hormonen en niet met het geslacht.