ik durf niet te testen!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by rastagirl, Feb 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    hoi dames nou vandaag zou ik eindelijk kunnen testen daar wachtte ik ook op en nu durf ik niet of wil ik niet ik weet het niet (lekker dubbel he)

ik heb last van beetje zeurderige getrek aan de rechterkant van me onderbuik maar ik mis dan ook me linkerspier dus is niet gek dat ik alleen rechts voel.
    -ik ben een beetje chagrijnig op en af
    -me buik is opgezwollen maar ontspannen
    -heb puisten
    -witte afscheiding
    -me zoon zegt dat ik een baby krijg?
    -me man ook? die zag gister me buik en zei ja meis het zou idd heel goed kunnnen terwijl hij al die andere maanden zoiets had van we zien het wel doet hij vanaf gister erg lief en voorzichtig "kijk je uit meis" eet je goed meis" wat hem opviel tjidens het klussen gisteravond was dat hij normaal me baarmoedermond voelt en nu voelde hij niks hij kreeg het idee zo zegt ie dat me baarmoeder hoger ligt?
    -obstipatie heb ik ook last van gevoel dat ik moet poepen maar het wil niet
    -en gevoel van veel lucht in de buik maar komt er met moeite uit
    -veel plassen
    oh en me haar zit geweldig
    verder voel ik me gewoon anders dan voor of tijdens me ongi
    gisteravond had ik zo'n venijnige steek in me vagina sprong bjna me bed uit.
    en nu voel ik af en toe plopjes

sorry meiden als alles beetje door mekaar staat maar ik voel me zo raar en verstrooid.

zou het nu dan echt raak kunnen zijn ja ik weet jullie gaan zeggen moet je testen maar ik durf niet ben bang voor teleurstelling terwijl eigenlijk me hartje zegt het zit nu goed! maar toch wie herkent dit en was zwanger

2. Niet meer actief

Lieve schat, ik herken dit niet want ik ben helaas nog nooit zwanger geweest. Durf op je gevoel te vertrouwen en waag de sprong! Je weet dat alleen een test je zekerheid kan bieden. Nog dagen rondlopen met het idee dat je zwanger bent maakt je op den duur lichtelijk gek. En je gaat dan alle klachten onder die noemer plaatsen terwijl het niet zo hoeft te zijn. Maar Rastagirl.....de kans is toch wel erg groot, niet dan?
    Gewoon een testje doen. Ik duim voor je!

3. augustus

augustus Niet meer actief

Lekker testen...

Spannend hoor...Laat het wel weten he..

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Testen hoor meid.....en ik moet zeggen..jouw klachten lijken op die van mij momenteel..heb deze klachten eerder gehad, en allen gehad toen ik zwanger bleek te zijnn...vooral die ongi krampjes, die nu best erg zijn, zijn voor mij tot nu toe altijd een goed teken geweest....

En zo'n felle steek bij mn vagina heb ik paar dagen terug ook al gehad..

Ook ben ik gisteren en eergisteren best misselijk geweest..

testen meid..spannend!

Liefs

Syl

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    dank je wel meiden doet me goed al die reacties
    de kans is zeker groot zeker deze maand
    en het gekke is zelfs manlief is zeer overtuigd?!
    ben zonet eindelijk naar de wc geweest pfff wat een opluchting en de krampen die ik had zijn 10 x lichter dan ze al waren het is nu meer een opgeblazen gevoel

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ik ben eigenlijk niet echt misselijk houd dat niet in dat de hcg minder is dan?

ik heb wel veel honger en vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

7. Niet meer actief

Nee hoor Rastagirl, wel of niet misselijk zijn zegt niets over het al dan niet zwanger zijn en/of de mate waarin hcg wordt aangemaakt. De een is dan wel dan niet misselijk, een ander van dag 1 en een ander weer helemaal niet. Aan al de kwaaltjes kun je in feite heel weinig aflezen. Het enige dat wel een antwoord kan geven is een test ;)

8. Sheila82

Niet iedereen is misselijk meis...sommigen hebben zelfs helemaal geen klachten!
    Ik zou echt testen als ik jou was!

Ik vind het erg spannend voor je!

Liefs

Syl

9. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Gewoon gaan testen, dan weet je het zeker.

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    idd.. hier keek je naar uit.. dus doen.. anders weet je het nog niet.

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    IK BEN ZWANGER HIHIHHIHIHH
    ben zo blij het streepje is ontzettend licht maar hij staat er jajaja over paar dagen zal ie duidelijker zijn

12. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Joepie!
    zie je zo ben je uit de stress!

13. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    spannend. gewoon testen meid.

mijn duimen draaien voor je.

liefs san.

14. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    ja natasha ik ben van de stress af gelukkig en nou maar hopen dat het vast houd

bedankt in elk geval dooor jullie heb ik toch de test gedaan en voilla positief

15. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    das geweldig meid. ik had nog niet gelezen dat je al getest had.

gefeliciteerd met je zwangerschap.

liefs san.

16. Sheila82

gefeliciteerd! Super!
    geniet ervan meis!

Ik moet nog even geduld hebben maar ik hoop dat ik straks ook zulk goed nieuws heb!

Liefs

Syl

17. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    GEFELICITEERD Rastagirl!Super joh!Zat vanochtend je vraag te lezen met de antwoorden,maar toen stond er nog gewoon ee cyclusbanner.Nu zat ik ergens anders te lezen en zie ik ineens jouw naam me een zwangerschapsbanner!Echt leuk!

18. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    het is gek maar ik ben ook echt kei en kei blij en ook zo verward maar ja dat verwarde had ik van de week al maar oh wat is het weer fijn zwanger te zijn

bedankt voor jullie reacties moet ik nu maandag de huisarts bellen eigenlijk erg he is de tweede maar is 6 jaar trug kan het me niet meer herrinneren hahahaha

19. Niet meer actief

Heeeee Rastagirl, zie nu net pas dat je in dit topic hebt geschreven dat je zwanger bent. Ik zag tijdens het lezen in andere topics ineens een zwangerschapsbanner bij je naam staan en heb toen gereageerd in het topic: voelen kinderen het aan dat je zwanger bent.
    Maar nogmaals hier een PROFICIAT. Echt geweldig!

20. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    dank je indigo wat lief allemaal zeg wauw ik strooi ook meteen wat glitters jullie kant op strooi...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Share This Page