Hoi, ik ben 9 weken zwanger en ik ben inmiddels meer dan 2 weken misselijk. De misselijkheid duurt de hele dag, ik moet ook kokhalzen. Vanochtend iets geels overgegeven, gal? Na het kokhalzen en overgeven zie je vaak in mijn speeksel een heel klein beetje bloed. Ik schrok gelijk. Zijn er dames die dat ook hebben. Ik geef amper over, het blijft gelukkig tot kokhalzen. Wel vervelend maar ik maakte me een beetje zorgen vanwege dat beetje bloed. Musschien gaat er iets kapot van binnen door dat kokhalzen waardoor ik dat beetje bloed heb? Succes dames, hopelijk is de misselijkheid/overgeven snel voorbij! Elizabeth38
Hoi Elizabeth, Ikzelf ben ook 9 weken zwanger en moet ook veel overgeven en ben heel de dag door misselijk. 's ochtends geef ik ook vaak gal over. Ik heb alleen geen bloed in mijn speeksel. Ik zou als ik jou was even de dokter bellen voor de zekerheid... Het kan zijn dat je maag of slokdarm geirriteerd is en dan krijg je er vast wat voor... Zelf heb ik tegen de hele erge misselijkheid Emesafene gehad omdat ik de eerste weken niks binnen hield. Sterkte ermee in ieder geval. Hou je taai!
Het bloed kan komen doordat je door het kokhalzen je keel en/of slokdarm een beetje hebt geirriteerd. Wel verstandig om even de huisarts te bellen, misschien kun je dan ook iets krijgen voor de misselijkheid/ het overgeven en kan je keel een beetje tot rust komen.
Ik zou het even overleggen met je HA, braken en oprispen kan uiteindelijk wel je maag / slokdarm irriteren. Misschien kan je er iets voor krijgen?
Hier ook bloed bij het overgeven van vooral gal.. Ik ben heel erg ziek geweest, heb medicijnen gekregen (emesafene) en dat hielp heel goed, nam ik om 5:30 in want anders was het te laat. Misschien kun je dit eens aan de HA vragen?
Hoi, hartstikke bedankt voor jullie reacties. Het is fijn om van alles te kunnen delen met vrouwen die zwanger zijn of zwanger zijn geweest. Ik zal het in de gaten houden en de HA bellen. Ik was het effe vergeten maar vroeger, toen ik niet zwanger was en moest overgeven, zat vroeger een beetje bloed in mijn speeksel. Ik ga even in bed liggen, heb een halve dag gewerkt.. Wonderbaby: ik las in je banner dat je met 9 weken een echo hebt gehad en je zag de beentjes en armpjes. Leuk! Ik heb met 8 weken een echo gehad maar de arts kon alleen een beentje en iets wat uiteindelijk de armpjes zal zijn. Ik hoop dat alles goed blijft groeien. Groetjes.