Hi Forum meiden Graag wil ik jullie mening vragen, want wat is het weer verwarrend! Ik zit op dag 29 van mijn cyclus en heb sinds 3 dagen last van misselijkheid en hoofdpijn. Maar helaas zijn de testen negatief, het kan natuurlijk dat ik te vroeg getest heb maar dan zou ik toch ook nog niet misselijk kunnen zijn van de HCG? Mijn cyclus is vrij onregelmatig 35-31-27-22-21- ronde 6 Wie heeft hier ervaring mee??
Mss een griepje?? Het heerst ook nu heel erg. Maar we hopen natuurlijk dat het door iets anders komt Nog even afwachten,succes!!
raar maar waar ik heb t ook wel voor ik ongesteld moet worden... heb dan geen etenstrek en misselijk! hoop voor jou dat je te vroeg getest hebt. heb je de kruidvat 2v5 gebruikt? die testen heel vroeg...
Bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ja misschien is het een griepje, maar het voelt ''anders'' Het is zo moeilijk dat afwachten, mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar mijn verstand ( en de test ) geeft aan van niet...
Hoi Tresje! Ja ik heb met ochtend urine getest met de Kruidvat test... ik heb de test op alle mogelijke manieren naar het licht gedraaid maar witter dan wit helaas
Hoi Jenny, Het zou kunnen dat idd nog te vroeg bent denk ik. Het zwangerschapshormaan is bij de 1 al 4 dagen voor NOD aanwezig en bij de anders pas een aantal dagen overtijd. Zelf heb ik vandaag ook al getest (ik weet het veel te vroeg..) 4 dagen voor NOD en negatiever kan de test niet uitslaan naar mijn idee. Ook ik ben af en toe misselijk, heb al de hele week steken in mn buik en jeuk aan mijn borsten en ik vergeet van alles. Ik vraag me af of een vrouw dat allemaal kan ''verzinnen'' omdat de wens om zwanger te worden zo groot is. Is dit de eerste keer dat je probeert zwanger te worden? Bij mij wel.
Misschien ben je ziek aan het worden? Is er natuurlijk wel de tijd van het jaar voor. Of misschien heb je te vroeg getest, of een laat ei gehad?
Toen ik zwanger was, wist ik het. Het was niet gepland en dus was ik er ook helemaal niet mee bezig. Was 2 x beetje misselijk geweest en rook wel alles veel sterker.. Maar waardoor ik het echt zeker wist, was mijn lichaam. Zonder dat er iets veranderd was, wist ik het gewoon zeker. Heel raar om uit te leggen. En uiteindelijk testte ik pas een week na me menstruatie positief. Daarvoor ook geen lichtte streep gehad. Van de een op andere dag was die streep er gewoon haha
Maaar ik wil je geen valse hoop geven hoor! wat ik probeer te zeggen is, dat je geest je gek maakt en symptonen laat zien die er niet eens zijn misschien. Toen ik zwanger was wist ik het gewoon zeker, zonder twijfel, ondanks dat de testen steeds negatief waren
Hi Bedankt voor jullie reactie! @ Truffeltje Ja dit is de eerste keer dat zwanger probeer te worden... Ben er wel te erg op gefocused, denk er de hele dag aan zeker de tweede helft van mijn cyclus. Een hele spannende tijd, hoelang ben jij nu bezig met zwanger worden? @wannabemommy Ja het zou allemaal kunnen, wordt gek van de onzekerheid! Ben jij 16 dagen overtijd? En nog geen positieve test? Ik hoop niet dat het zo lang gaat duren voor ik zekerheid heb!
Hoi Jenny, Ja voor mij ook.. ik ben ook veeeel te gefocust. Drama is dat. heb ook een nieuw onderwerp geopenend. Ook net vanmorgen de eerste test gedaan (te vroeg.. 4 dagen voor NOD en was negatief) en het erge is.. ik voel me gewoon rot. Belachelijk misschien helemaal bij de eerste maand. Ik heb nu al zoveel resect voor de vrouwen die al zo lang bezig zijn!
Hoi Jenny, Ja voor mij ook eerste keer. Ik ben ook veeeel te gefocust. Drama is dat. heb ook een nieuw onderwerp geopenend. Ook net vanmorgen de eerste test gedaan (te vroeg.. 4 dagen voor NOD en was negatief) en het erge is.. ik voel me gewoon rot. Belachelijk misschien helemaal bij de eerste maand. Ik heb nu al zoveel resect voor de vrouwen die al zo lang bezig zijn!