zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door angel21, 12 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel21

angel21 Nieuw lid

12 feb 2008
    1
    0
    0
    Rotterdam
    hallo iedereen
    even een vraagje. ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet ben ongeveer 3.5 maander geledne met mijn ex naar bedgeweest terwijl we al 4.5jaar niks meer hebben niet zo slim maar het kwam er zo van toen dacht ik 3weken daar na dat ik zwanger was en heb een test gedaan.
    en bleek daar uit niet zwander te zijn maar tog heb ik nu dus ruim 3maanden later nog steeds het gevoel dat ik wel zwanger ben .
    ook veel hoofd pijn soms inde ochtend misselijk en vele moe en met op staan en zitten een raar gevoel in me buik of het ene soort spier pijn is.
    weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
    eigelijk zou ik gewoon nog een terst moeten doen maar heb nu sinds 3weken een nieuwe vriend en ben bang dat als ik dan miss tog zwanger ben hij me zal laten vallen wat moet ik hier mee doe nen zou het tog miss kunne dat ik zwanger ben dan?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    poeh geen idee, echt alleen een test kan je vertellen of het zo is meid...

en ja, als je zwanger bent dan ga je dat ook snel wel zien hoor en dan komt je huidige vriend er toch ook achter?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien nog eens testen?
    Als je dan negatief test is er niks aan de hand.

4. Marieketjes

Marieketjes Actief lid

11 dec 2007
    128
    1
    0
    Hé angel,
    Ben je ook niet ongesteld geworden dan?
    Ik zou gewoon die test doen hoor! Zwanger zijn is niet iets dat weggaat als je het negeert! En als je al meer dan 3 maanden ver bent, zou je ook echt onder behandeling van een verloskundige moeten gaan om te kijken hoe het gaat met de eventuele zwangerschap.

Deel Deze Pagina