.... behalve een beginnend buikje. Dit is mijn derde zwangerschap. Dit keer met mirena zwanger, vorige keer door pilgebruik. Bij de eerste twee had ik enorm veel symptomen. Ik was al zo misselijk voordat het uberhaupt in me op kwam op een test te doen. Zo kwam ik er bij de tweede achter dat er iets niet klopte, ik deed alleen maar overgeven, doodmoe etc. Resulteerde ik twee opnames wegens uitdroging. Nu geen enkel dingetje dus.... het is dat ik al 2 echos heb gehad en de derde woensdag.... want anders had ik geen zwangerschap vermoed. Zwangerschap door echo en bloedtest ontdekt bij mirena-check. Zijn er nog meer meiden die geen symptomen hebben? Ik word er zo onzeker van. Of mag ik me opmaken voor een inhaalslag van kwaaltjes?
Ja kan me voorstellen dat dit heel gek is! Ik zou ook heel verbaasd (en bezorgd) zijn als ik ineens geen symptomen had. Maar het geeft ook wel moed dat je inmiddels 13 weken bent, het kan dus blijkbaar toch dat je een heel relaxte fysieke zwangerschap hebt na ellendige vorige zwangerschappen.
Ik heb ook heel weinig symptomen,op moeheid na. Het zegt niet zo heel veel dus en ik was net zo onzeker als jou. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik wel van alles en dat is mis gegaan...
Ik ook geen klachten, wel wat meer moe, maar verder zou ik ook niet denken dat ik zwanger ben. Bij mij kan het zeker nog komen, en jij bent al 13 weken, dus misschien komt het niet meer. Fijn dat de echo's goed waren!
Zou het met geslacht te maken kunnen hebben? Zijn de eerste 2 van hetzelfde geslacht? Dan nu misschien 1 van het andere geslacht?
eerste zwangerschap was een jongen en de tweede een meid, dus dat verteld dan ook weer weinig over deze keer. Het wordt ook nu geen gemakkelijke zwangerschap (dat is eigenlijk onmogelijk, de problemen zullen sowieso wel komen), ik ben een high risk patiënte en daarom nu al 2 keer in de week in het ziekenhuis te vinden. vanaf 16 weken gaan ze ook elke week een echo maken, bloedtappen en vanaf 24 weken zal het wel weer elke dag aan de monitor worden.... maar dat zien we dan wel weer. Ik geniet dan maar van de nu nog rustige weekjes. Eerst maar even woensdagochtend doorkomen Ik weet dat mijn hcg waarden goed zijn opgelopen tussen 20 oktober en 5 november (internist wou hem nogmaals prikken, zodat de gyn hem meteen kan vergelijken als ik woensdag weer kom), dus dat is natuurlijk al een geruststelling. Maar het is zo ontzettend raar als je geen enkele symptoom kan vinden. Het maakt het allemaal zo onwerkelijk, eigenlijk net zo onwerkelijk als mijn zwangerschap
In het begin was ik vooral moe, verder eigenlijk niks. Toen tijdje pijnlijke borsten gehad maar ook dat ging op en af... Nu, nu ben ik moe, af en toe misselijk, last van me rug, boertjes... ben nu 25 weken zwanger. Iedere zwangerschap is anders en de een is maar 2 dagen misselijk en de andere de hele zwangerschap.. Niet te vergelijken dus. Succes!
Ik heb 9 maanden lang geen klachten gehad. Het maakte mij best onzeker en was ook heel lang bang dat het een slecht teken was, maar ik heb nu een heerlijk kind van 2 jaar oud .
nee mijn spiraal is eruit. Ik had de maand voordat ik naar de huisarts (daarna ziekenhuis) ging last van mijn spiraal. Ik voelde hem zitten, terwijl ik dat in 2,5 jaar nooit gehad heb, dat was ook de reden voor de afspraak. De huisarts zag bij check de touwtjes gewoon zitten, maar dacht stuk te zijn wat niet de bedoeling was en in het ziekenhuis zagen ze dat hij verzakt was (1 pootje buitenboord ) en hij was er ook binnen 1 sec uit. Maar goed toen ging ze verder kijken en zag ze activiteit in mijn baarmoeder en mocht ik meteen door voor een bloedtapje.... zwanger dus! Maar de gyn zei dat hij ondanks dat hij er meer 100% goed in zat, dat een zwangerschap dan alsnog nihil is, maar aan die info heb ik natuurlijk weinig Het kan ook zo zijn dat mijn baarmoeder hem door mijn zwangerschap eruit wou werken. Ik moest rekening houden dat de kans op een mk nog steeds heel groot zou zijn, maar het zit goed genoeg vast blijkt. Maar dit in je achterhoofd en dan zonder symptomen, is het wel erg verwarrend allemaal
Ik heb precies hetzelfde! Bij mijn eerste twee zwangerschappen was ik op dit termijn al kotsmisselijk....nu helemaal niets. Maakt me best onzeker ondanks een goede echo.
Hallo allemaal, Ik heb dit weekend eindelijk weer een vette zwangerschapstest in handen mogen nemen! totaal verrast en onverwachts!! Dit was de eerste maand dat ik alles beetje los had gelaten (vorig jaar zwanger,januari missed abortion en in april gecurreteteerd ) en wilde heeeel graag weer zwanger wezen van onze eerste wondertje! deed een test om zo niets meer in huis te hebben en met de gedachte nier eerder weer te kopen dan ik echt overtijd was. Maar tot mijn verbazing was hij echt super positief@@ echt mega in de wolken♡♡♡ Ik voel alleen gewoon weinig tot niets.... vorig jaar voelde ik van alles en nu dus zo goed als niets. Probeer er lekker van te genieten maar elke x spookt er Door mn hoofd dat t misschiej wel weer mis kan gaan enz.. lastig.. dus, ik lees graag mee met jullie verhalen.. klein detail, zal nu 4,5weem zwanger zijn liefs
Voor mij vind ik t altijd geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het toch goed kan gaan zonder klachten! Voelt als een soort opluchting, klinkt misschien gek
Dat heb ik dus precies hetzelfde,,terwijl je eigenlijk moet genieten van de rustige weken, maar dat lukt dan niet zo goed door het nadenken of het wel klopt
Ik heb ook bijna niks gevoelt hoor 1 keer overgegeven met 5 weken en daarna niks meer.. na mij MA dacht ik ook dat het helemaal mis zou zijn dar ik geen symtonen had maar vandaag 15 weekjes alles goed om heel eerlijk te zijn vind ik het best jammer.. klinkt misschien heel stom als ik 9 maanden boven de wc zou hangen zou ik ook flink balen maar ik voel me niet eens zwanger de enigste reden dat ik weet dat er iets zit is vanwege de echo's en me oh zo geliefde doppler bij mijn MA tot aan het moment van mijn curretage spuug misselijk geweest.. dus symtomen hoeven echt helemaal niks te zeggen of het goed zit of niet.. geniet lekker van je symtoomloze zwangerschap.. het had een heel stuk erger kunnen zijn
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik 9 maanden geen enkel echt duidelijk symptoom gehad, behalve wat geur en smaak dingetjes. Mijn dochter is inmiddels een vrolijke en gezonde peuter (bijna 2). Dus kwaaltjes zeggen niks! Succes allemaal!
Ik heb ook geen enkel symptoom buiten pijnlijke borsten om , het is dat ik veel echo's krijg maar anders! Mja deze hele zwangerschap is al een rollercoaster
Ik was misselijk tot week 9 daarna helemaal niks meer dus maak je geen zorgen weet dat dat moeilijk is