hee allemaal ff een vraagje. hebben jullie dat ook wel eens. dat je zo vol zit dat je er echt kotsmisselijk van wordt, maar dat je toch echt niet kunt stoppen met eten. dat had ik vanavond, wat was dat raar. ik had echt het gevoel dat het weer allemaal terugkwam en toch moest ik steeds weer een nieuwe hap nemen. is dit normaal of ben ik nou weer een uitzondering . ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie reacties
so toen ik zwanger was bleef ik de hele dag eten! ohh 1 keer heb ik gewoon 8 van die koffiebroodjes naar binnengewerkt en direct daarna nog n menutje van mcdrek
heb het nu nog. zit ik chippie te eten bijv is de zak nog niet op nou die moet op. Hoe misselijk ik ook bent niet normaal!
Nee en zeker niet als ik zwanger ben. Val niet voor niks altijd af als ik zwanger ben Maar wel dat t spul erg machtig is en ik zoiets heb van pffff zit VOL. En dan na n paar minuutjes van...hmmm....toch nog 1 stukje..en nog een en ...poeh nou zit ik toch ECHT vol... En dan na n paar minuutjes begin ik weer Nu niet meer trouwens want ik heb n vast menu...moet nog minstens 10 kg af hier Nouja...meer mag ook!
Hmm tja eigenlijk niet, alleen heb ik dus wel een keer gehad dat ik dus aan het eten was, het eigenlijk heel lekker vond maar dus ging overgeven toen ik vol zat, en tja daarna ben ik dus gewoon toch verder gaan eten... Maar eten tot ik vol zit, dan even wachten en bijv een half uurtje later weer eten tot ik vol zit, dat doe ik wel af en toe. Maar moet om genoeg te eten !
ik heb het altijd en dan vooral met avond eten. hier kan ik zo van genieten!! gewoon lekkere boerenkost of rijst ofzo hmmm en dan eet ik me zo vol... en na 10 minuten weer een schepje.. dat terwijl iedereen aan de lekkere slagroomvla zit ik geen hap meer kan zeggen met snoepen, ontbijten en luchen eet ik gewoon omdat het moet... maar met avondeten laat ik me altijd helemaal gaan
Ja, vooral met drop en cheese-union chips kan ik dat hebben. Dan ben ik al misselijk, maar die smaak is zó lekker dat ik toch nog weer een hapje neem. En daar hoef ik niet eens zwanger voor te zijn hoor.
Toevallig at ik gisteravond een stuk appeltaart en halverwege dacht ik; ik moet stoppen, ik word misselijk! Maan nee hoor, doorgaan tot het bittere einde en guess what...?! Misselijk! Duh..
Ik ben dan niet misselijk maar ik zit wel vol dan. Maar gewoon door blijven eten hoor! Dat is ook de reden waarom ik op een gegeven moment 102 kilo woog!
Haha! Ik sta er al om bekend in de omgeving! Mijn uitdrukking is standaard na het avondeten: "*diepe zucht*, ik heb i-e-t-s-j-e-s teveel gegeten..." Nu zegt mijn zus het bijvoorbeeld al voor me en begint dan te lachen als ze ziet hoe ik aan het bunkeren ben
haha ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat heeft dan. ik heb ook zo van die chipsvreetbuien. dan vind ik het niet eens echt lekker meer. dan stop ik ff en 5 minuten later moet ik dan toch weer verder bunkeren. ik dacht dat dat pas later in de zwangerschap zou komen nou ja een beetje opletten en verder maar zien wat er komt. bedankt voor jullie reacties
Als ik cheese union chips at en ik bleef doorgaan kon ik daar de volgende dag nog spijt van hebben. Als ikdan wakker werd proefde ik ze nog! En dan zijn ze echt niet lekker meer!