Weinig kwaaltjes, niet perse slecht teken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Gwn, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Na 2x eerder een mk leef ik nu in angst en beven toe naar de eerste echo... als de dood dat er weer niks te zien is.

Nu vroeg ik me af... zijn er ook mensen die zelf hebben ervaren dat weinig symptomen niet hoeft te betekenen dat het mis is?

Ik voel me wel bij vlagen een beetje weeïg, maar om nou te zeggen misselijk... hoef niet te spugen ofzo. Verder steken in mijn borsten, ze zijn wel beetje anders geworden maar niet echt groot of zwaar en tepels doen wel zeer, maar borsten zelf niet eigenlijk en ook geen aders te zien. Af en toe wat ongi-pijntjes, maar ook meer steken, geen krampen (gelukkig!) en beetje trekkerig gevoel rechts.
    Ben af en toe moe, maar niet heel extreem en dat was ik voor zwangerschap ook wel. Paar dagen geleden heel gevoelige huid, is ook weer over, wel nog hele droge huid, maar ja, wat wil je met dit weer.

Ik lees op veel plekken dat misselijkheid/spugen heel vervelend is maar wel aangeeft dat het goed gaat van binnen, dus maak me best wel ongerust weer. Vandaar mijn vraag om wat positieve verhalen! :).

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja ik had bij mij zwangerschap eigenlijk zo goed als nergens last van (behalve een paar zeer gespannen borsten, maar dat ging na een paar dagen weer over) ik voelde me dan ook alles behalve zwanger.

helaas is het na 6 weken misgegaan, maar dat heeft verder niks te maken met eventuele kwaaltjs die je niet voelt.Sommige vrouwen hebben hun hele wangerschap weinig tot geen last van kwaaltjes

3. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik had ook bijna nergens last van tot 6 weken, ik had af en toe steekjes, bijna geen honger en sliep slecht... vanaf 6 weken begon ik pas gevoelige borsten te krijgen en werd ik misselijk.
    Dus maak je geen zorgen dit is geen teken dat het fout gaat!
    Ik dacht ook dat je dan gevoelige borsten zou moeten hebben maar zelfs dat hoeft dus niet:)

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Meid toen ik zwanger was van mn eerste had ik ook bijna nergens last van en nu heb ik ook bijna nergens last van :) . Af en toe een beetje weeieig en af en toe wat steekjes ivm innesteling en groeien baarmoeder maar voor de rest niks :) ... Precies wat jij ook hebt :D .

5. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    jouw verhaal is als het mijne! Ik heb vorig jaar twee keer een miskraam gehad en heb nu nauwelijks last van kwaaltjes! Ik heb mezelf mega in de zenuwen gewerkt voor de echo, was er compleet van overtuigt dat het weer mis was.... De echo was echter helemaal goed! een klein wurmpie met kloppend hartje! Nog steed heb ik niet veel klachten en af en toe wordt ik daar onzeker van... en dat na twee echo's. De schrik zit er nog in en dat zal even moeten slijten. Meis ik wens je een mooie echo toe!

6. glimworm

@Afteranne: wat naar van je miskramen :( maar ik kan me heel goed voorstellen dat je daar zo onzeker van wordt
    Jammer alleen dat je daardoor niet echt lekker van je kwaaltjesvrije zwangerschap kan genieten.

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hey,

Ik denk dat er best wel veel vrouwen weinig "last" hebben van kwaaltjes... of de éne tilt er zwaarder aan dan de andere?
    Ik ben ook een beetje weeëg af en toe, maar moet absoluut niet overgeven!
    Verder was ik vorige week héél erg moe, maar dit is nu ook al beter (ik hou het al vaker uit tot 22U, ipv tot 20 u :D )
    Mijn allergrootste kwaal zijn mijn borsten die s'nachts en s'ochtends echt onnoemelijk veel pijn doen, tepels niet.

Dat is toch ook niet veel he? Ik weet wel bijna zeker dat de hoeveelheid kwaaltjes niets te zien heeft met een goede of slechte zwangerschap. Hangt er ook gewoon vanaf hoe jij ineen zit, beetje erfelijkheid + hoe jouw lijf reageert, denk ik!

Chill! :)
    Liefs

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb ook weinig last gehad. Helemaal niet zo vroeg.
    Inderdaad de standaard ongi-pijntjes, maar verder niks.

Ik kreeg later op de rit wel iets meer klachten, maar spugen of pijnlijke borsten heb ik ook niet gehad. Ik kreeg ergens rond de 8-10 weken last met eten, ik kon niet zoveel mee binnen krijgen. Maar spugen was er niet bij..

9. glimworm

meis, probeer je niet gek te laten maken door al die berichten.
    Ik snap heel goed dat je je onzeker voelt nu, maar probeer toch zoveel mogelijk van je kwaaltjesvrije zwangerschap te genieten.

er zijn denk ik genoeg meiden die zo met je zouden willen ruilen :D

Deel Deze Pagina