Hoi dames, ben nieuw hier. Ik heb hier en daar al wat gelezen en twijfel nu toch wel heel erg of ik al dan niet zwanger ben. Ik neem nog steeds de pil, maar dat op zich geeft natuurlijk geen uitsluitsel. Mijn NOD valt op 1 februari. De laatste maand voel ik echter vanalles. 16 januari had ik 's avonds enorm last van wat op een lage bloeddruk leek (hij was ook vrij laag). Ik was misselijk, moest heel erg zweten,... De paar dagen daarna had ik erg veel dorst, meer dan normaal. De 22e had ik plots wat bruinverlies, niet veel en ik heb er op dat moment niet bij stilgestaan. De week die volgde merkte ik dat ik meer honger had en ook 's avonds veel meer wilde snoepen (heb ik anders nooit). Sinds een dag of twee, drie, word ik echter 'misselijk' na het eten. Heb dan gedurende een uur of zo last van krampen en een raar gevoel. Het valt me ook op dat ik weer heel veel droom en moeilijker in slaap val, zelfs al ben ik heel erg moe (ook sinds de laatste week). Ik heb ook weer wat meer last van mijn borsten maar dat zou ook aan een komende ongesteldheid kunnen liggen natuurlijk. Wat denken jullie, maak ik mezelf iets wijs of lijkt er toch meer aan de hand te zijn? Het zou overigens zeer welkom zijn, al is het ongepland.
als je de pil slikt kun je volgens mij geen pijl trekken op symptomen die je voelt. Overigens, slik je de pil gewoon verder nu? dan hoop ik niet dat je zwanger bent, want dat is mega slecht voor het vruchtje. Sorry hoor, maar waarom zit je aan de pil dan? Ik snap het niet helemaal..
ik zit nu in mijn stopweek. Normaal zou ik komende vrijdag een nieuwe strip moeten starten. Ik neem de pil omdat we een andere volgorde in gedachten hadden (eerst trouwen, dan pas kinderen o.a.). Maar wat komt, dat komt en als het zo moest zijn, is het zeer welkom. Hopelijk is het nu wel duidelijk.