Nog meer dames zwanger zonder symptomen? Afgelopen dagen wel buik en rugkrampen gehad qua symptomen en verder niets meer.
Dat is heel normaal hoor Ik had bij het begin van mijn zwangerschappen alleen af en toe wat menstruatie-achtige krampen (waardoor ik constant bang was toch ongesteld te worden) en misschien wat meer moe dan anders. Maar ben nooit misselijk geweest. Hopelijk blijven verdere kwaaltjes je bespaard en heb je gewoon een goede zwangerschap!
Ben blij dat het herkenbaar is Ja, de menst.achtige krampen had ik inderdaad 2 weken ongeveer. Misselijk of spugen heb ik geen een zw gehad gelukkig.
Hier ook het geval. Soms heel ieniemienie beetje gevoelige borsten en wat sneller moe en soms beetje buikpijn. Hopelijk over twee weekjes een mooie echo
Ik had nu al sneller klachten, maar bij de eerste begon dat pas bij 8 weken. Toen even 2 weken heel heftig (vooral overgeven) en daarna niet meer.
Ik ben alleen moe geweest maar heb verder ook nergens klachten van gehad. Had de moeheid ook kunnen verklaren door de hitte in de zomer.
Hier precies hetzelfde. De vorige zwangerschappen had ik last van mn borsten ed. Nu ook niet. Alleen veel plassen
Het is zo verschillend bij iedereen. Bij mn vorige zwangerschap had ik ook niks geen klachten. Vk nog gebeld dat me dat niet lekker zat, maar kon gewoon natuurlijk. Maar mijn gevoel had gelijk en ik kreeg een miskraam. Nu weer zwanger en volop misselijk enz, dus tjah....
Je hoort het heel vaak! De ene vrouw heeft veel last van de hormonen en de andere niet. Ik vind dat zo bijzonder. Ik lijk er steeds eerder last van te hebben maar niet per definitie erger. Bij mijn eerste werd ik met een week of 7 misselijk, bij de 2e met 5 weken en nu echt al voor NOD. Toch zijn de kwaaltjes echt niet nodig. Sommige hebben het gewoon niet. En hoewel het fijn is om te voelen dat je zwanger bent, het is echt geen pretje om 24 uur per dag, weken lang misselijk te zijn. Dus hopelijk blijft het voor jou zo en krijg je een super gezond kindje!
Hier ook niks geen klachten, niet moe en ook niet misselijk.. duim maar voor jezelf dat het zo blijft haha.
Hoi allemaal! Ik heb in het begin last gehad van gevoelige borsten/tepels en vermoeidheid. Ik heb getest op 23/09 en een bloedtest gehad door de VK op 1/10. Uit mijn test kwam 1 a 2 weken, uit de bloedtest toen 3 a 4 weken. Afgelopen 5 dagen een milde pijnloze bloeding gehad, maar nog steeds compleet overtuigd van de zwangerschap. De 15e heb ik een echo gepland staan vanuit een onderzoek van mijn gemeente en dan de 26e een bij de VK. Ik voel nu heel soms wat misselijkheid.. Maar vooral als ik lig een druk in mijn onderbuik. En daar word ik eigenlijk stiekem wel blij van. Bevestiging. Tot snel! Lorraine
Zo moeilijk he! Ik ben nu voor de 4e keer zwanger. Vorig jaar 2x een miskraam gehad.. 1 keer hielden al mn kwalen plots op.. en de andere keer.. had ik er zelfa na mijn curretage nog last van. Het zegt echt helemaal niets. Ik ben opnieuw zwanger nu, maar voel me totaal niet zwanger.. wel gevoeligw borsten.. maar verder niets. Ik probeer het wen beetje los te laten, maar het maakt je erg onzeker he.
Ik heb ook 23/9 getest ik heb men eerste echo 15/10 dan ben ik exact 7 weken. Ik word gek als ik vanalles voel en ik word gek als ik niks voel. De eerste twee weken veel rugpijn gehad als ik ongesteld moest worden. Tot paar dagen terug ook trekkend gevoel in de liezen. Gisteren weer bijna niks gevoeld en vandaag weer zeurend gevoel in onderbuik wanneer ik veel moet heffen. Ik heb 2 mk gehad. Beide keren bleven de symptomen zelfs nadien nog aanwezig tot mijn hcg volledig op 0 stond wat de laatste keer lang geduurd heeft aangezien er nog weefsel was achter gebleven. Dus helaas zegt het niks... mijn beide mk waren wel verwacht omdat men hcg laag begon en traag steeg. Nu ineens super hoog en hoge stijging dus heb er iets meee vertrouwen in nu. Maar het blijft spannend. Langs de ene kant wil je vanalles voelen en langs de andere kant niet..