Hoi, Ik ben nu 4weken en 6 dagen zwanger. Ik had gepland om met 9 weken een echo te doen, om te zien of alles goed is. Ik heb een aantal miskramen gehad waar we bij de echo achterkwamen dat het hartje niet klopte. 9 weken is dan wel veilig, dan hoeft er geen twijfel te zijn... Vanaf hoeveel weken kun je goed het hartje zien kloppen? Ik heb al zo'n zin om ons 3e kleintje te zien! Groetjes Jessica
hoi hoi ik had een kloppend hartje gezien (dus nog niet gehoord) bij 6 weken en 3 dagen.. 7 weken wordt meestal aangehouden ivm teleurstellingen... groetjes
ik heb het gezien met 8 w en 4 dagen, maar volgens mij kan het vanaf 7 weken ook al. Inwendig in elk geval, vanaf 8 weken kan het ook uitwendig ongeveer. Hoewel dan wel soms maar moeilijk de baarmoeder te vinden is (dat was bij mij ook het geval, best stressvol!)
mijn collega heeft gisteren haar 1e echo gehad bij de gyn, ze is via IVF zwanger. ze is nu 7 weken zwanger. ze heeft het hartje gezien en gehoord. zelfs op de echo zat een afdruk van het ritme van het hartje. ben zo blij voor haar eindelijk zwanger na 6 jaar
Vanaf ongeveer 6 weken gaat het hartje kloppen, dan is het in principe ook zichtbaar op een echo. Wij met precies 7 weken en toen met inwendige echo hartje gezien en gehoord.
Ik heb met 7 weken en 3 dagen met een inwendige echo het hartje zien kloppen en gisteren bij de vk, met 13 weken en 1 dag, luid en duidelijk ook mogen horen!
Hoi, Ik heb een afspraak gemaakt op 14 januari, dan ben ik 8 weken en 4 dagen. Toch maar veilig gegokt.. Ik zou het niet aankunnen als ze zeggen: Je bent nog maar 5 weken hoor, ik zie nog geen hartje... Nu moet er een hartje te zien zijn... Maar ik voel me super hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat het eebn mooie echo wordt... Groetjes Jessica
ik heb ook eerst een miskraam gehad. toen ik voor de 2e keer zwanger was heb ik ook gekozen voor een echo met 9 weken. omdat het na de 7 weken was daar was het vorige keer mis gegaan en je ziet toch al een heel klein babytje.
Wij hebben vandaag ook voor de eerste keer naar onze kanjer mogen kijken bij 7weken en 5 dagen. We zagen het hartje ook goed kloppen! En wat fijn als je toch de eerst echo gehad hebt, dan weet je dat het allemaal goed op zijn plek zit ed... natuurlijk zitten we ook nig in de kritieke tijd, maar ijn wel zo blij! Groetjes Femke
Oh Spannend allemaal. Ik krijg volgende week mijn eerste echo en dan ben ik 8 week en drie dagen zwanger.