Misselijk misselijk en nog eens misselijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabje23, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1975

25 dec 2007
    49
    0
    0
    hoi
    ook ik ben nog steeds misselijk, voornl s avonds en s ochtends. af en toe wordt midden in de nacht wakker, door de misselijkheid. ook heb ik dagen gehad dat ik alles eruit gooide, totdat ik chocomel ontdekte. ik drink een klein pakje voordat ik opsta. een uur later nog een keer, en dan gaat het meestal wel goed. voor ik naar bed ga, neem ik ook een flink glas. bij mij trekt het misselijke gevoel sneller weg en hoef ik minder/niet boven de wc te hangen. gemberthee hielp bij mij totaal niet. capsules heb ik niet geprobeerd.
    succes ieg. en ik hoop dat jullie er ook niet zolang last meer van hebben!
    groetjes

2. sabje23

sabje23 Lid

18 dec 2007
    7
    0
    0
    Ik ben begonnen met die gembercapsules.. Tja wat moet ik zegge.. Dat t IETS minder is geworden? Voor mijn gevoel ben ik nog steeds erg misselijk
    Ik probeer nu eerst een beschuitje te eten met appelstroop(ijzer) en dan pas opstaan. Dan denk je dr effe tegen aan te kunnen en dan komt dat vreselijke gevoel weer..
    Misschien dat k wat langer moet slikken en dan pas resultaat krijg.
    Nu heb ik ook nog eens een nieuwe zorg.
    Gister behoorlijk wat rooie slijm gehad en al een paar dagen last van bruine afscheiding
    omdat t bij mn miskraam ook zo begon ben ik erg onzker geworden.
    Wie kan me uit dezeonzekerheid halen?

3. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik heb sinds half december erg veel last van misselijkheid met als gevolg dat ik ook heb moeten braken. Ik heb gembercapsules genomen, maar volgens mijn homeopathische dokter is dat ook weer niet goed. Dus ben ik met alles gestopt en de dagen dat ik heel erg misselijk ben, ga ik gewoon in de zetel liggen, want meer kan ik dan niet doen.
    Hij zei dat je in het eerste trimester van de zwangerschap best niets neemt. Zelf ben ik het op internet gaan zoeken en meestal raden ze gember aan, maar heb ook gevonden dat je het best niet langer dan 5 dagen mag nemen.
    Ik leef met je mee, want ik weet dat het heel erg vervelend is om misselijk op te staan en om misselijk te gaan slapen.
    Een kleine tip: ondanks de misselijkheid toch iets licht eten, want hoe leger jouw maag hoe misselijker dat je je voelt.
    Verzorg je goed!
    Groetjes Zibella x

Deel Deze Pagina