wanneer aanmelden voor zwangerschapsgym

Discussion in 'Zwangerschap' started by bieke24, May 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bieke24

bieke24 Actief lid

Mar 21, 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    hallo

Wie van jullie kan me zeggen wanneer je je het beste kan aanmelden voor zwangerschaps gym ofzo.
    En wannneer je daarmee het beste kunt beginnen ben nu bijna 15 weken.

X X bieke

2. Harmless

Harmless Fanatiek lid

Oct 14, 2006
    1,986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zal me alvast gaan opgeven. Sommige cursussen zitten voller dan andere en dan kan de cursusleidster zelf het beste inschatten wanneer ze weer met een nieuwe groep begint. Wij moeten nog 3 avonden van de cursus nu namelijk (omdat wij wat 'laat' waren met opgeven -20w-) en dat is dus erg krap..... (Er is er al 1 bevallen van onze groep)

3. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    De meeste cursussen beginnen als je zo 23 tot 25 weken zwanger bent. Aanmelden zou ik wel op tijd doen ik hoorde al dat sommige groepen vol zaten en je dan in een latere groep terecht komt.

4. Mona

Mona Bekend lid

Jan 16, 2006
    729
    0
    0
    ik ben 30 weken zwanger en ik begin volgende week! Het zijn 10 lessen, waarvan 9 voor de bevaling en dan 1 na de bevalling (soort terugkomdag)

Ook begin ik volgende week een cursus voor borstvoeding....dit zijn 3 lessen geloof ik...
    ps heb me pas 1,5 week geleden opgegeven en et kon gewoon hoor!

groeten Mona

5. Lady C

Lady C Bekend lid

Jan 19, 2007
    516
    1
    18
    Ik heb me vandaag aangemeld voor zwangerschapsyoga, omdat ik ook hoorde dat je daar op tijd voor moest zijn. Morgen zit ik op 13 weken, dat lijkt me toch vroeg genoeg ;)

Je kan altijd even informeren bij de club waar je naar toe wil. Zij kunnen dat meestal redelijk goed inschatten. Het is in principe wel gewoon wie het eerst komt het eerst maalt.

Share This Page