Ik heb voordat ik ongesteld word altijd een paar dagen het ongesteldheidsgevoel (krampen). Zo nu ook weer. Heb het iedere maand soms wel een week van te voren. Dit is erg vervelend. Want na de buikpijn, kom het bruine en dan het rode Kan deze pijn ook een teken zijn van een zwangerschap. Ik durf het niet eens te geloven. Ik moet sowieso nog 5 dagen.
@Daydreamy, ik ga uit van een menstruatie. Maar hoop natuurlijk op een positieve test Heb jij het continue of met flagen? En is het echt hefig of valt het mee?
hoi ik heb het ook met vlagen en het is hefriger dan me ongi pijn. en ik heb ook echt een het is raak gevoel! dit zou nu me 3de kindje worden(me 10de zwangerschap) en geloof het of niet me buik is nu al behoorlijk op gezet en krijg al vragen of ik zwanger ben! over 6 dagen weten we het
ik heb het inderdaad ook, nog steeds, maar inderdaad pin je er niet op vast, bij mijn vorige zwangerschap had ik dat niet dus het maakte me wel een beetje bang maar het schijnt normaal te zijn mijn onderbuik is ook opgezet en s'avonds hard, weet niet of ik dat bij de vorige ook had toen kwam ik er later achter dat ik zwanger was. dus ik weet niet of dat normaal is?!
Hier ook iemand die steken heeft in haar onderbuik, buikpijn, soms het echte ongi-gevoel (het idee dat je echt gaat worden, maar dat gevoel gaat ook zo weer weg), soms wat misselijk, opgezette buik. Ben 3 dagen overtijd....
Hoi, Ik sluit me hierbij aan, heb t inderdaad ook zo'n 5 dagen van te voren maar nu zijn het er al 9. Het trekt ook een beetje naar mn onderrug lijkt wel zo'n zwaar gevoel. Met lichte krampjes die zo komen en gaan Nog 9 dagen wachten.... ppppfffff duurt zo lang
Het kan in derdaad dat je zwanger bent als je ongi pijn hebt Ik heb ong een week van te voren er last van gehad, dacht toen eingelijk al ongi te gaan worden, maar na 2 dagen was het over, ook gister weer vreselijke pijn en krampen, dacht echt niet zwanger te zijn, kon zelfs niet helemaal lekker zitten en liggen! Maar goed vanmorgen nergens last en wel heel benieuwd toch, en wat bleek toch zwanger! Dus het kan heel geod, maar houd er ook rekening mee dat het ook niet zo hoeft te zijn!
Ik heb al een aantal dagen erg last van mijn onderbuik en lies aan de linkerkant...krampjes en steekjes...ook 's ochtends misselijkheid, maar in de loop van de ochtend kan ik wel weer eten...ik weet echt niet wat ik moet denken....die krampen heb ik nooit als ik ongi moet worden. Ik heb ook rond me innesteldag beetje bloed verloren. Zijn er hier nog meer die die steekjes/krampjes hebben of moet je het aan beide kanten hebben als je zwanger bent?
Hoi, Ik ken dat ook. Op 4 maart was ik ongi,(als je dat zo mag noemen), zonder te veel pijn, op 16 maart was mijn ovulatie. Sinds die dag heb ik erg ongipijn in m'n onderbuik en dat trok naar m'n liezen, vooral s'avonds. Dat was tot 25maart. Mijn volgende ongi moet beginnen op 30 maart. Normaal zou ik nu al die pijn beginnen krijgen, maar nee hoor, het is juist sinds dinsdag,(25e dus) over, en ik voel me kiplekker in mijn onderbuik. Mijn bmm zit nogal hoog en is hard. Het kan nog van alles zijn. Afwachten (heb zo'n hekel aan dat word) dus.
Ik kreeg deze keer pas pijn in mijn buik en rug toen ik ook echt ontdekte dat ik ongesteld was! Maar meestal voel ik een paar dagen vantevoren al dat het eraan komt. Maar het kan dus wel verschillen want ik was gisteren geheel verast toen me onderbroek helemaal naar de kl*te was haha..
Het is niet dat ik meteen ga roepen" het is raak", helemaal niet. Het kan van alles zijn, naar mijn mening kan pijn in je onderbuik ook iets anders betekenen dan zwangerchap. Het zou wel fijn zijn als het zo was: pijn in onderbuik-zwanger. Maar dat is niet alltijd zo. Hoop voor iedereen met ongipijntjes dat het teken is, en jullie zijn zwanger. Maar ik niet.
Hoi, nou ik heb over 4 dagen mijn NOD. Ik heb nu al zoiets van het zal wel niet raak zijn omdat ik precies dezelfde symptomen heb als wanneer in ongesteld moet worden. Ik lees ook dat je vaak innestelbloeding hebt en dat heb ik ook niet gehad. Maar hoop het toch stiekem!