man/vriendlief ziet iets aan je

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamasan, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Beetje rare titel, maar kon even niks beters verzinnen.
    Maar manlief is er van overtuigd dat het raak is.
    Vanavond begon hij over mijn buik te wrijven en zei: 'je bent zwanger" .
    Hij ziet iets aan me en het was hem opgevallen dat ik veel meer afscheiding verlies wat anders ruikt (zijn zijn woorden)
    Over 8 dagen heb ik pas mijn nod en heb wel iets aan kwaaltjes, maar die kunnen net zo goed bij een komende ongi horen.
    Het enge is dat hubs dat al eens eerder heeft gezegd en toen ook gelijk had.

Zijn er meer meiden waarbij man/vriendlief dit geroepen heeft en ook gelijk kreeg?
    Het is in ieder geval apart,zo'n wandelende zwangerschapstest :)

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Mn man weet het ook altijd eerder dan ik :D
    Hij vind dat ik zachtere gelaatstrekken heb
    En ik ben op gezette tijden flink sjaggie :p

Maar hij wel altijd gelijk gekregen.

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook mijn vriend wist dat het raak was, hij zei dat ie het aan me gezicht kon zien, straalde meer ;)

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Mijn zwager ziet het ook als iemand zwanger is.
    Hij wist het gelijk toen hij me zag.

En hij wist het ook bij andere mensen.

Hij ziet het ook aan je gezicht en uitdrukking.

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik heb mijn NOD ergens over 3 a 10 dagen. Nu heb ik de laatste dagen wat klachtjes zoals misselijkheid en moeheid en raar gevoel in mijn buik. Mijn man vindt ook dat ik wat kribbig ben, haha.

Hij denkt dat ik zwanger ben, maar over een paar dagen is mijn NOD dus pas. Hij zegt ook dat ik zwanger ben van een dochter. Op zich wel grappig om te vertellen dat hij 14 maanden geleden voor mijn NOD zei dat ik zwanger was van een zoon en zie mijn banner...

6. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Wat grappig Sassie,zo precies voorspelt.
    Ik hoop voor je dat tie nu weer gelijk heeft.
    Wanneer ga je testen?

Hier begin ik te denken dat hubs inderdaad wel eens gelijk kan hebben.
    Vannacht werd ik wakker van de pijn in mijn borsten.
    Zojuist maar een paar testen besteld, nu nog alleen geduld hebben.

7. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn NOD, en loop al een week met zere borsten, buikpijn, af en toe wat misselijk vooral s'avonds.
    Gister lagen we in bed en ging me man op eens over mijn buik wrijven (wat hij nooit doet) en zei volgens mij ben je zwanger. Ook mijn borsten zijn anders zegt hij.

Ik wacht vandaag ff af met testen, ga wel alvast ff halen straks en misschien morgen ochtend ff testen! Ben benieuwd.. :(

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend diaantje!

9. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Laat je het snel weten diaantje, ik ben beneiuwd ik duim voor je dat het raak is!

10. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Mamasan, maandag gaan we op visite naar mijn ouders en dan wil ik 's ochtends een testje doen. Mocht er dan niks uit de test komen, dan wacht ik eerst mijn laatste cyclus (35 dagen) af. Dan zou ik ergens rond 6 april pas weer gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben.

In je banner zie ik dat je over een week kan testen? Ga je dan gelijk testen of wacht je nog even?

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Sassie spannend en de maandag komt al aardig dichtbij.
    Dat wordt duimen draaien en voor de rest natuurlijk ook...

Tja mijn verstand zegt niet op mijn nod te testen, ik weet dat ik laat posi test, maar mijn geduld is weer een heeeeeeel ander verhaal.
    Dus de kans is zeer groot dat ik over een week een test waag.
    Nou heb ik die dipstick testen van sensitest en die zijn niet zo duur,gelukkig maar want ik heb aandelen in die dingen.

12. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik was vanavond bij de dirkx dus ik dacht neem ff een testje mee. Gelijk gedaan natuurlijk,kon weer eens niet wachten. Maar hij was negatief, kon ik verwachten, waarschijnlijk nog veel te vroeg.
    Maar tot nu toe nog geen ongesteldheids gevoel of wat dan ook.
    Wel de verschijnselen die ik al had.

Maar nu wacht ik zeker tot zondag ochtend, dan weet ik zeker dat ik echt overtijd ben.

13. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Gefeliciteerd parels met je zwangerschap! Echt super!

Heb je verder nog klachten/verschijnselen?

14. mamma silla

mamma silla Nieuw lid

28 mrt 2008
    3
    0
    0
    hoi
    bij onze dochter wist mn vriend al te vertellen dat ik zwanger zou zijn dag erna een test gedaan en positief
    bij 35 weken gingen we naar de verloskundige en dat was op een woensdag
    zei mn vriend tegen haar volgende week is ze bevallen de verloskundige geloofde het niet maar hij had gelijk
    4 dagen erna beviel ik van mn dochter
    nu zijn we met een tweede bezig en zegt hij weer dat ik zwanger ben omdat hij dingen ziet die ik niet zie of merk
    ben benieuwd volgende week zullen we het weten groetjes priscilla

15. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    en diaantje heb je al een test gedaan?

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Nou meiden,

Het lijkt er op dat hubs echt gelijk heeft.
    Vannacht heel de nacht flink last van maagzuur gehad, hubs heeft wakker gelegen vn mijn gewoel en geslik.
    Vanochtend kreeg ik een test in mijn haden geduwd, hij stond er op dat ik het maar eens zou proberen, ondanks dat het 4 dagen voor nod is.
    Zijn redenering: dat kan toch met die test (sensitest)
    Dus test gedaan en verhip we hebben een heel vaag streepje!
    Ik heb nog nooit zo vroeg een streepje gehad, meestal pas bij min een week overtijd.

Hubs is nu overtuigd dat het een goed teken is, ik wacht nog ff af, maar het stemt wel hoopvol.

Nou jullie meiden!

17. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Heb vanochtend een test gedaan, maar deze was negatief. Ben nog steeds niets ongesteld, maar hou nog wel dezelfde klachten.

Moet vanavond de nachtdienst in, dus als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik maar even de ha bellen. Vind het zo vaag, me cyclus is altijd regelmatig en nu niet!

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn vader heeft het tot 3keer toe bij mijn moeder gezien aan haar lichaam en gezicht, zonder dat ze het zelf wist.. en 3x had ie gelijk.. :confused: :D

19. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Mamasan, dat is een van de redenen dat ik liever niet voor NOD test, omdat er wat mis kan gaan met de innesteling. Ik hoop in ieder geval dat het bij jou wel een goed teken is! Alvast een voorzichtige felicitatie!

Deel Deze Pagina