Heel de zwangerschap geen straie gehad, en nu 6 weken na mn bevalling ontwikkel ik ineens straie. Ben er zo ziek van ! Iemand enig idee hoe dit kan? En kan ik er nog wat tegen doen ?? Ik weet dat deze altijd aanwezig zullen blijven maar hoop toch dat er iets is waardoor ze niet meer zo opvallend zijn.
Je zou zeggen dat je nu dan aan het aankomen bent? Zit het misschien alleen op je borsten? Die kunnen nog aardig in formaat toenemen door bv
Het begon afgelopen vrijdag aan de binnenkant van mijn dijen. Ondertussen beginnen mn heupen en mn zij ook. Borsten niks. Ik ben ook niet aan het aankomen. Ben 16kg aangekomen tijdens de zwangerschap en zit nu nog op +5. Vind het zo gek..
Zijn ze niet gewoon aan het verkleuren dan? Want als je in omvang niet groter aan het worden bent gaat je weefsel ook niet scheuren lijkt mij.
Hier tijdens de zwangerschap 9 kilo aangekomen, geen enkel streepje te zien. Nu 3 weken na de bevalling ben ik de 9 kilo kwijt en zelfs nog 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap en ik begin nu op mijn buik ook straie te krijgen, begin met 1 klein streepje en heb er nu stuk of 4/5. Heel raar.
Dit had ik ook! Tijdens zwangerschap helemaal niets, en een dag na de bevalling stond het vol onder mijn navel... Verstond er niets van. Heb ze nog steeds, alleen zijn ze lichter, maar wel nog duidelijk aanwezig, jakkes!
Ben dus niet de enige. Was toch even een klap in mn gezicht ondanks dat ik er wat onwijs moois voor terug heb gekregen. Jammer genoeg doe je er helemaal niets aan.
Ook ik had ze opeens vanuit het niks na de bevalling. Was 20 kilo aangekomen en na de bevalling zat er nog 5 aan. Ik dacht zelf dat het kwam doordat de huid juist opeens heel erg ingekrompen was. Ik heb er gelukkig maar twee op mijn onderbuik maar ze zijn nu mijn eigen huidskleur geworden waardoor ze gelukkig een stuk minder opvallen.
Ik had het ook, voor de bevalling enkel wat oude strepen op mijn zij die wat groter zijn geworden maar buik en benen niets nieuws. Na de bevalling had ik ineens heel veel kleintjes op mijn bovenbenen en vlak onder mijn navel een streep of 10. Mij boeit het echt niet ik zat als puber ook al helemaal onder en die zijn allemaal wit geworden en zie je nauwelijks. Op mijn borsten ook flink veel bijgekregen door de stuwing trouwens.