...of lijkt het alsof iedereen in Hilversum zwanger is? Ongelovelijk, echt de één na de ander komt in het nieuws. En hoewel dit heel onredelijk is vind ik het diep in mijn hart soms beetje oneerlijk.....waarom zij wel en ik niet? Komt waarschijnlijk gewoon omdat ik het erg graag wil en niet kan wachten tot ik eindelijk ook zwanger ben.......maar soms lijkt het erop alsof het bij andere vrouwen naar binnen 'vliegt'. Vooral als er dan ook nog bij wordt vermeld dat het eigenlijk niet de bedoeling was.. 't Is fantastisch voor hun hoor, zo bedoel ik het niet, maar heel even voel ik dan toch een klein beetje afgunst Wie herkent dit ook?
Mijn man zei het gisteren ook al. Het lijkt wel een babyboom op tv. Nance, ellemieke etc. Ook prive lijken de bevruchte eicellen als paddestoelen uit grond te schieten... Het ligt dus niet aan jou haha!
daar in Hilversum zijn ze ook megasnel zwanger.. lijkt wel of de tv cameras op HCG draaien. die hebben 3 maanden relatie en hoppa.. zwanger..
haha ik dacht precies hetzelfde hoor Zelfs mn man zei het. Hopelijk komt er snel een zwangerschapspagina babyboom
Volgensmij lijkt het maar zo, omdat ten 1e wil je natuurlijk ook en ten 2e, tsjah ze komen altijd in het nieuws en zwanger is nieuws, dus hoort iedereen het, maar als ze geen BNNer waren, had je het niet geweten
He, iemand die het dus ook opvalt! Naar mijn idee bijna een gevalletje van ''ik wil oooook" toen ook ineens die Froukje de Both zwanger was, ze is net een jaar ofzo bij die vent?! Maar ok, wie ben ik om daarover te oordelen he.. en nou die Ellemieke! Die overigens beweert dat het een ongelukje was.. lees ik net ergens. Ik vind het maar beetje verdacht hoor haha, zou er daar in Hilversum wat in de lucht hangen?
Hier in mijn omgeving (Noord-Brabant, Tilburg) wordt ook iedereen spontaan zwanger. Is zo raar, maar ja nu let je er waarschijnlijk meer op dan eerst. Als ik nu iemand met een zwangere buik zie lopen, valt m`n oog er ook gewoon op en moet ik kijken. Het is een ware babyboom in het jaar 2008.
Nu weet ik van Nance dat ze al jaren bezig zijn met zwanger worden. Dus ook bij hun gaat het niet helemaal vlotjes. Ze deed ook geen tv meer omdat ze nu eerst voor een evt zwangerschap wilde gaan. Dus het is ook in het gooi niet altijd dat het aan komt waaien. Maar dat van Ellemieke vind ik wel heel dom hoor. Zoiets houd je dan toch voor je? Ik weet nog dat Walter Kroes ging trouwen en absoluut geen kinderen meer wilde. 3 Maanden later was ze per ongeluk zwanger. (Hebben ze in het Gooi geen voorbehoedsmiddelen?) Geef mij maar zo'n ongelukje!
Ja het is idd net alsof ze daar allemaal zwanger zijn! Trouwens, ik had pas iets grappigs.. zat met een vriendin op een terrasje, en het stikte van de zwangere vrouwen die langsliepen. Dus ik grapte nog tegen vriendin: goh zijn dat mijn hormonen ofzo, dat ik alleen nog maar zwangere vrouwen zie? Maar de vriendin zag het ook - en zij heeft geen kinderwens. ... Bij het verlaten van het terrasje zagen we, dat er tegenover een grote winkel met zwangerschapskleding zat.
uhm......we weten niet eens hoe lang ze bezig geweest zijn? Misschien wel 4 jaar ofzo? Met medicatie en ziekenhuisbezoekjes? Ik zou niet te snel zeggen; iedereen word maar zo zwanger.....
En mocht het wel aan Hilversum liggen dan zou je daar bijna een paar weekjes op de camping gaan staan
Dat lijkt zo, nu je bezig bent met zwanger worden, let je meer op zwangere vrouwen en raakt het nieuws je als je hoort dat er iemand zwanger is.. Ben je bezig met het verkopen van een huis? Dan valt opeens alle verkoopborden op. Ben je bezig met het kopen van een auto? Dan let je opeens op alle auto's die voorbij rijden. Ben je bezig met het kopen van meubelen voor je woning? Dan begin je te letten op andermans meubelen.. Ben je bezig met het kopen van een nieuwe keuken? Dan let je op alle details van andermans keukens.. Ben je bezig met zwanger worden? Let je opeens op alle zwangere vrouwen en besef je dat jij ook heel graag wilt.. Ga zo maar door.. is normaal
Ik weet precies wat je bedoelt.. word er soms ook een beetje jaloers van... Hier in de buurt lijkt het ook wel of er hcg in het water zit