Gisteren voor de eerste keer onze kleine spruit gevoeld!! 3 kleine schopjes na elkaar De eerste keer besefte ik het nog niet helemaal, maar toen het tweede vlak erna volgde en het derde ook niet lang op zich liet wachten wist ik het zeker Ik kreeg er tranen van in mijn ogen en voelde de moedergevoelens echt opborrelen. Dacht dat ik mijn kleintje al niet liever kon zien, maar die schopjes hebben echt een band geschept Wat hou ik van ons kleintje!!! <3 Wou het eventjes delen want kan op de moment met mijn geluk geen blijf Wanneer voelde jullie je kleintje voor het eerst en wat gevoel hadden jullie hierbij? Het is trouwens mijn eerste zwangerschap Groetjes een dolgelukkige toekomstige mama !!
Wat super!! Bijzonder is dat he. Ik zit echt de dagen af te tellen tot ik duidelijk wat zal voelen, ik voel heel af en toe wat lichtjes maar nog niet duidelijk. Mijn zoontje voelde ik pas met 19 weken en 2 dagen. Ook dat vond ik erg bijzonder en vond het zo leuk!
Mooi joh! gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal! Zelf voelde ik de kleine al eerder, maar dan waren het meer plopjes onder in mijn buik. Sinds een week of 3 worden het ook echt meer schopjes, ook vaak achter elkaar. Vorige week heeft ie zelfs tot 3x toe tegen mijn hand geschopt. Probeer het elke keer weer te voelen, maar lukt niet, is mss nog net wat te klein. Ik weet ook precies wanneer de kleine uk met zn koppie naar beneden ligt; dan moet ik heel vaak plassen, snachts er soms 3x uit! hihi! Ook voel ik dan dat zn voetjes richting mijn navel liggen. Ligt ie "normaal", dan voel ik de bewegingen meer links en rechts van mijn buik. Meid, geniet er van zou ik zeggen, op deze manier word de zwangerschap wat realistischer, tenminste, dat gevoel heb ik.
Dat gevoel heb ik ook! Je weet dat je zwanger bent, maar door die bewegingen besef ik het ook echt dat er leven in mijn buik groeit Super dat jij de kleine al van buitenaf hebt voelen schoppen! Dat is het volgende waar ik naar uitkijk. Dat mijn man hiervan mee kan genieten
eerst vond ik dit ook wel tof nu stopt madam niet met stampen (ben bijna 26 weken) snachts, door de dag, ze blijft geven! Resultaat: een extreem vermoeide mama!
Dat kan ik heel goed begrijpen Misschien dat ik binnen enkele weken ook wel eens denk, pff een minuutje rust aub