Misselijk na innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carola1973, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carola1973

Carola1973 Nieuw lid

9 aug 2006
    4
    0
    0
    Hoi dames,

Kan je ook misselijk zijn als het eitje zich aan het innestelen is? Afgelopen weekend zou mijn innesteling moeten zijn en ik was met momenten ook echt misselijk. Niet overgeven maar toch...ook nu af en toe nog misselijk. Het lijkt me dat het te vroeg is maar wie weet?
    Kan iemand mij een verlossend antwoord geven? ;)

2. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

dat weet ik eigenlijk nie tzeker maar ik denk het niet want het eitje geeft pas hormaan af als het ingenesteld is.. meestal nesteld ie zich in tussen de 7 en 10 dagen na je ei... soms kun je wel een ongigevoel/steekjes voelen maar ook dat is niet altijd zo de meeste dames voelen gewoon helemaal niets..

3. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

7 jan 2006
    270
    0
    0
    hoi,

Ikzelf had ook gerekend op afgelopen weekend voor de innesteling. enkele dagen voor het weekend ongi gevoel en zaterdag beetje roze bloed verloren. Heb nu ook met vlagen last van men maag, Ik hoop dat het innesteling was, maar of je nu misselijk kan zijn voor of na de innesteling, weet ik ook niet. Ik zou eerder ook denken vanaf erna, aangezien dan pas het hormoon begint aan te maken.

Veel succes ik duim voor je ;)

4. mellie77

mellie77 Lid

8 jun 2006
    6
    0
    0
    Noord - Brabant
    Hai Carola,

Helaas kan ik je ook geen antwoord geven, want ik zit met hetzelfde... Ik zou volgens de berekening gisteren mijn innesteling moeten hebben gehad. Maandag middag misselijk en 's avonds steekjes links onderin mijn buik. Gisteren overdag ook nog wat misselijk en een soort kloppend / bonzend gevoel van binnen, ook links onderin. Niet pijnlijk, maar een continu aanhoudend gevoel.
    Waarschijnlijk moeten we toch maar afwachten tot onze NOD...
    Ik zal voor je duimen dat het toch wat te betekenen had!

Liefs, Mellie

5. Carola1973

Carola1973 Nieuw lid

9 aug 2006
    4
    0
    0
    Ik wacht wel af...ben met vlagen nog steeds wat misselijk maar misschien hangt er ook wel iets in de lucht! Zou maandag ongi moeten worden dus we wachten af!

Deel Deze Pagina