Het grote "Ben ik misschien zwanger" topic.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolina, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Plaats hier al je vragen rondom de vraag "Ben ik zwanger"?

Dus heb je vage klachtjes of wil je gewoon even wat dingetjes delen... Vraag het hier.;) genoeg vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten, er worden elke dag genoeg topics geopend hierover namelijk:D

Zo kunnen jullie lekker samen erop los kletsen of gissen of je misschien wel stiekum zwanger bent:D

Hartstikke leuk dus!

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou geen vragen dus :p

3. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Misschien omdat je dit topic bij de clubs hebt geopend? ;).
    De meeste meiden met vragen stellen deze bij "zwanger worden", wellicht kun je m laten verzetten? Wel een goed initiatief trouwens :D

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh ja zou dat het zijn:) stom gedacht dus hahahaha...

Ga het even vragen idd:D

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    verplaatsen is gelukt geloof ik ;)
    Vindhet ook wel een goed idee, ben alleen bang dat nog heel veel toch een los topic openen met ben k zwanger of, zou ik zwanger kunnen zijn help!! ;)

6. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen gaan we testen, dag 29 van m'n cyclus (beetje vroeg misschien maar toch). Ik heb sinds vanavond een warm gevoel in m'n buik (lijkt wel een kacheltje), al enkele dagen gevoelige borsten en al 3 dagen maagzuur. Gisteren verhoging en vandaag koortsig. Wat denken jullie?

7. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Heb as dinsdag mijn nod. voel me anders dan normaal en voel steeds aan de zijkanten van mijn onderbuik wat steken. Maar ja ald ik eerlijk ben voel ik iedere maand wel iets :D. Had al een topic geopend dat ik ineens de kramp had. Dat vond ik wel verdacht want dat heb ik alleen tijdens mijn vorige zwnagerschap veel gehad ( maar wel pas later in mijn zwangerschap). Morgen kan ik evt een vroege test doen (dan is het 4 dgn voor nod) maar twijfel een beetje....

Zit in ronde 4, vorige zwangerschap was het raak in ronde 1.

@ yvet; ik zou gewoon testen dan weet je het zeker!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Haha, mooi initiatief Jolina!

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Leuk he :D
    Nu ben ik zelf niet bezig met zwanger worden, al bestaat er wel een kans omdat we niet altijd veilig zijn geweest.
    Maaaaaaaar ben wel al 4x zwanger geweest dus helpen kan ik wel zo af en toe :D

Koraal dat is moeilijk he om nuchter te blijven met wat je allemaal voelt...het kan gewoon iedere maand beide kanten op dus wie weet :D

Yvet klinkt iig goed allemaal!

Nou succes dames!

10. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jolina vanmorgen getest, helaas omo-wit. M'n nod moet nog komen dus misschien heb ik nog kans..

11. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Leuk, hoop hier ook snel geregeld te kunnen reageren. Al blijft het altijd giswerk. Bij mij was het vaak bij geen klachten was het raak :p

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja idd, juist als je niks merkt is het vaak raak :D

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wij zijn niet bezig zwanger worden (liefst van de zomer, over half jaar ongeveer) maar er bestaat deze maand wel een kans.
    Nu heb ik vandaag 'vlinders' in m'n onder buik. Dit het ik een keer eerder gehad en toen was ik zwanger.. Herkent iemand dit? En was je toen wel of niet zwanger?
    Mijn nod is 27ste dus moet nog even geduld hebben

14. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dit topic voor alle vragen :)

Toen ik eventjes zwanger was had ik last om op mijn buik te liggen.

Verder houdt ik mijzelf niet meer bezig met symptomen. Verwacht niet dat het zonder hulp nog lukt :)

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

@water, ik heb dat wel bij de zwschappen gehad idd.

Wat bij mij een teken was, dat voordat ik positief teste, dat ik last van kramp had in mijn bm na de sex...

En Ik rook alles veel beter.

@catlady heftig meid:( hoe lang zijn jullie nu bezig als ik vragen mag?

16. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Sinds december 2012 mijn hormoonwaarden zijn niet in orde. In januari weer naar de vruchtbaarheidskliniek. Krijg dan waarschijnlijk medicijnen..

Na bijna 2 jaar heb ik zoveel symptomen gehad dat ik er niet meer op let. Tis meestal een voorbode voor ongesteldheid of voor de eisprong.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oke, nou dan gaat het misschien snel ;) er wordt iig iets gedaan dat lijkt me dan wel fijn.

Nee klopt ook wel. Des te meer dingen je gaat voelen is het meestal een aankomende menstruatie he ;)

18. Miranda93

Miranda93 Lid

23 nov 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had vanavond ineens dat ik gekookte aardappelen vond stinken.
    Zit inmiddels op dag 50 maar donderdag nog negatief getest.

19. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik had eergisteren en gisteren pijn in mijn onderbuik aan één kant. Precies zoals je milt die pijn doet bij het lopen (dat heb ik toch ;) ) Zo stekende pijn, maar dan veel lager... Eigenlijk wat dezelfde pijn als bij een eisprong alleen zat ik eergisteren op dag 26 van mijn cyclus, dus dat lijkt me heel raar...
    Ik heb ook sinds kort plots puisten, dat vind ik ook zo raar...

Deze maand heb ik niets van mijn eisprong gevoeld dus weet niet zo wanneer ik moet testen... Ik zit nu op dag 28 in mijn cyclus ...

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Juf dan ga ik toch denken aan een ei hoor... Kan best ;)

Deel Deze Pagina