Eindelijk heb ik het een beetje door.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liz21, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Eindelijk snap ik mijn lichaam een beetje. Weet nu wat ik moet voelen als mijn eispong eraankomt.

Nu valt het me alleen al 2 maanden op dat ik vanaf 2dagen voor mijn eisprong tot aan mijn menstruatie onzettend moe ben, rugpijn, buikkrampen, emotioneel, kortom zit ik echtttt niet lekker in mijn vel dan.
    Is dit normaal zo lang? Dit is echt niet fijn. Voel me in een maand een kleine 2weken een beetje fit en gelukkig.

Meerdere meiden die hier ervaring mee hebben?

2. Nicole85

Nicole85 Actief lid

Jan 23, 2009
    315
    1
    18
    Dat is dan minder dat je dat hebt... Ik weet niet misschien ligt het er helemaal niet aan hoor, maar het kan ook een vitamine tekort zijn van het een of ander....

Succes...

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Ja dat kan natuurlijk. Maar denk het niet. Sinds dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden eet ik alles wat gezond is en slik ik de nodige vitamientjes. Zelf denk ik dat mijn lichaam gewoon af aan het kicken is van de hormonen. Heb altijd de dianepil geslikt.

4. roosje01

roosje01 Bekend lid

Mar 5, 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Sinds ik ben gestopt met de pil (nov 08) ben ik ook veel sneller vermoeid. Soms zou ik het liefste om 3 uur 's middags in bed gaan liggen (doe dit natuurlijk niet maar zo voel ik me soms wel). Ik ben verkouden geweest en een buikgriepje te pakken gehad dus ik dacht dat het daar aan lag maar de afgelopen 2 maanden ben ik verder gezond maar nog wel heel erg moe.... misschien toch nog aan het ontpillen (12 jaar geslikt) :(

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je lichaam verandert zonder pil, nu ervaar je al die hormonen en de 1 heeft er veel last van en de ander weinig.

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Hallo dames,
    Volgens mij zit ik in mijn vruchtbare dagen!
    sinds een paar dagen jeuk aan mijn borsten en beetje krampen in mijn buik. Ook zijn mijn tepels wat gevoeliger en heb ik last van witvloed. Echter nog geen steken gehad in mijn buik zoals afgelopen 2maanden wat achteraf de eispong is geweest. Vanavond ga ik het maar eens gezellig maken!

Share This Page