misselijk NAdat ik iets eet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Juffertje83, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij hebben een dochtertje van 10 maanden en willen graag een tweede. Vorige keer waren we niet zo snel zwanger, dus we willen een beetje 'op tijd' beginnen. Ik heb m'n eisprong duidelijk gevoeld en we hebben 2 avonden goed ons best gedaan. Dat is nu iets meer dan een week geleden. Sinds een 3 tal dagen heb ik een spierpijn achtig gevoel in mijn lies en ook steekjes. Sinds gisteren ben ik misselijk na het eten. Ook een weeïg gevoel soms als ik niets eet. Na het avondeten was ik misselijk, dit trok daarnet weer weg. Nam zojuist een toetje en weer misselijk gevoel nu... Kan me herinneren dat ik dat ook bij de eerste zwangerschap had, maar ik ga zo twijfelen...

Wat denken jullie?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik had dat ook, en zie banner;)

3. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    tja, ervoor erna tijdens... het maakt mij niet uit! ik ben nu al bijna 2 weken dagelijks misselijk!!

4. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames... Ik heb vandaag pas getest... Ja... Lang kunnen volhouden!! En.... Positief!!!
    Alles wees erop. Buikpijn, spierpijnachtig gevoel en dat al een week lang, maar werd maar niet ongesteld.
    Joehooeeee zwanger!!

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Jaaaaa gefeliciteerd meid!

Het was bij mij ook het eerste waarvan ik dacht,hmmmmm zou wel eens raak kunnen zijn....

Deel Deze Pagina