Dokter, tandarts, VK en cesar, wat een week...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrissie, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Pfff, moet even mn ei kwijt. En dan niet om wat gebeurd is, maar om de week die voor me ligt...
    2 weken terug bij de VK te horen gekregen dat kleintje niet hard genoeg groeide. Ik moet dus dinsdag voor extra controle bij de VK zijn, en maak me toch wel beetje zenuwachtig of ons kleintje beetje is gaan groeien. Als t niet genoeg is, dan moet ik door naar de gyn en bestaat de kans dat ik rustig aan moet gaan doen (en dat vind ik best lastig......) Afgelopen week vakantie gehad, en mn buik is wel gegroeid (lang leve het griekse eten ;) ) maar of mn beeb dat ook is, Als ik zelf meet ligt ie niet veel hoger boven mn navel dan voor vakantie.. Ik weet wel dat je dat zelf toch niet zo goed voelt als VK, maar toch ben ik wel beetje bang.

Nu heb ik sinds gisterochtend ineens een dikke bult op mn arm, en één tussen duim en wijsvinger. Doet ook zeer, bij aanraken, bewegen maar ook bij gebruiken van mn hand. Vanmorgen de huisartsenpost gebeld, maar die raadden aan om rustig aan te doen en morgen naar de HA te gaan. Ze vermoeden een ontsteking (blijft knap dat ze dat via de foon kunnen zien, maar goed) Dus dat wordt tripje HA als t morgen niet minder is.

Zitten we net op een verjaardag, knapt me een stuk van een kies af. Dus ook morgen de tandarts maar eens bellen :(

Oja, en dan ook nog weer even naar de cesar ivm bekkenklachten.
    Pff, zal blij zijn als het vrijdag is......

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje meid wat een week!! Ik kan natuurlijk niks voor je doen maar hoop dat alles met je kindje goed is en je snel opknapt van de 'ontsteking' en het bij de tandarts ook zo klaar is.

3. Chrissie

Thnx, weet dat niemand wat kan doen, maar ff hart luchten kan al lekker zijn :)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jeetje ze moeten je wel hebben. Gelijk alles tegelijk. Succes met alles. Ik hoop op goed nieuws bij de vk!

5. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    ik dacht zelf de verleden keer ook dat mijn baarmoeder niet veel was gegroeit, maar toen mijn gyn erop duwde toen had ik zoiets van "verrek zit ie daar al?" ik ben opgehouden met voelen, heb er toch totaal geen verstand van!

veel succes deze week!!

6. Chrissie

Korte update, dokter ben ik geweest, heb een peesontsteking in mn arm. Arm ontzien, en voorzichtig doen, aangezien ontstekingsremmers niet mogen tijdens zwangerschap... Tandarts heeft maandag pas tijd.
    Cesar ging wel goed, over 3 weken weer.
    Alleen VK (en dat vind ik toch belangrijkste) was wat minder. Kleintje was in vakantie wel gegroeid (jippie jippie), maar is toch te klein en blijft achter. Dus kan ik straks de VK bellen, die ging afspraak bij de gyn voor me maken. Zal ws komende week of week erna zijn dat ik er heen moet.
    Verder ook rustig aan gaan doen, dus sinds gister werk ik nog maar 3 halve dagen (ipv 3 hele) en moet ik dus elke middag gaan rusten. Alles om kleintje te laten groeien en zorgen dat ik minder harde buiken heb... Ik hoop dat kleine een spurt gaat maken.

Deel Deze Pagina