misselijk of toch maagzuur?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jolanda, 24 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo

    Ik zit met een vraag.
    Ik ben van zaterdag op zondag nacht heel ziek geweest( overgeven als een gek).
    Nou begon mijn Mannetje daar ook mee dezelfde nacht nog erger dan mij.
    En mijn dochter deed zondag ochtend ook nog hetzelfde.
    Eerst dacht ik ja hoor de ellende van overgeven gaat beginnen, maar aangezien we het alledrie hebben, lijkt het eerder griep.
    Maandag en dinsdag had ik er nog veel last van, en woensdag werd het minder, maar 's avonds was het weer erg.
    Een opgeblazen gevoel , nouja gevoel, mijn hele buik is echt opgezet dan, lijkt wel zes maanden zwanger :confused: .

    Nou vraag ik mij sinds gisteravond af of het wel misselijkheid is, of is het maagzuur?
    Zou dat al kunnen?
    Ik heb niet echt dat misselijke gevoel, eerder een te vol gevoel, dat het eten je hoog zit ofzo, maar eten doe ik weinig, en als ik eet dan spreid ik het nu al, want anders krijg ik er niks in.
    Ik heb er anders nooit last van, ja bij de zwangerschap van mijn dochter maar toen was ik al een maand of 6 heen.
    Ik zit nu op de 7 weken en zes dagen.

    Morgen heb ik dan de afspraak met de gynaecoloog, maar ik vroeg me dit af, dus ik denk ik kijk eens of er mensen zijn die dit herkennen?

    Groetjes
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Als eerst Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap had dit bericht helaas niet eerder meegekregen.

    Ik herken alleen het vol zitten maar niet het over geven. Ben zelf wel 3 dagen ziek geweest kon toen helemaal geen eten binnen houden. Maar dit was na 3 dagen weer over.
     
  3. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik herken me hier helemaal in. bij mijn 2e was het niks anders dan brandend maagzuur, vriendjes met de toilet. en weinig eten. iig verdeeld over de dag. zou sapjes ff achterwege laten. bij mij was het jus d'orange daar had ik gelijk brandend maagzuur van.
     

Deel Deze Pagina