ph waarde te hoog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door swirl, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hallo dames,

Na heel wat onderzoeken en een kijkoperatie zijn ze er bij mij achter gekomen dat mijn PH waarde wat te hoog is . Waardoor dus zaadcellen niet overleven... Nu heb ik een vaginale douche meegekregen met een soort van zoudoplossing waarmee ik op mijn vruchtbare dagen moet gaan spoelen .
    Heeft iemand hier ervaring mee ?
    Ik hoor het graag !

Liefs Swirl :)

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Niemand ervaring mee ?
    hmm ik heb weer iets apparts hoor ..haha

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen ervaring mee dus sorry ik kan je niet helpen.
    Niks te vinden op internet?
    Ben wel blij voor je dat ze iets gevonden hebben waarmee ze je kunnen helpen.
    Veel succes,
    Groetjes Gwen

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb op internet wel het één en ander kunnen vinden...maar ik had graag wat persoonlijke ervaringen willen horen...Maar het lijkt erop dat het niet zo vaak voorkomt.
    Bedankt voor je reaktie in elk geval ;)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij heb je last van vijandig baarmoederslijm, slijm wat dus zaadjes vermoordt.

Dat heb ik ook. Ik heb echter nooit hoeven spoelen met dat spul waar je het over hebt.

Ik kwam door mijn vijandig slijm direct in aanmerking voor IUI-behandelingen via mijn gynaecoloog. Dan wordt het zaad middels inseminatie direct voorbij dat vijandig baarmoederslijmvlies in de baarmoeder gebracht.

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja onze Gyn wilde eerst dit proberen omdat zij regelmatig goed resultaat ziet hierbij. Maar bij ons zou de volgende stap ook kunstmatig zijn...Hoop dat het gaat lukken via deze weg.
    Zie dat je nu de 4e behandeling hebt gehad . Spannend ...wanneer weet je meer ?
    Succes ermee...
    Liefs Swirl

Deel Deze Pagina