Misselijk op je werk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EmyL, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmyL

EmyL Actief lid

4 feb 2015
    149
    13
    18
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Ik ben nog pril zwanger maar vanmiddag mezelf voor t eerst goed misselijk gevoeld. Omdat wij op ons werk een wc midden in het pand hebben die super gehorig is (lees: je hoort echt alles van iedereen) ben ik bang om daar een keer te moeten spugen. Zeker ook omdat dan meteen iedereen op de hoogte is. Hebben jullie veel moeten spugen op je werk? Of was het meer het misselijkheidsgevoel alleen? Tips tegen misselijkheid zijn welkom!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik was heel misselijk en spugen ook, was ook de reden dat ik het na mijn eerste echo met 7w3d meteen heb gezegd op het werk.

Kon niet anders want eerste wat ik vaak moest was meteen spugen als ik alleen al binnen kwam. Rond die tijd werd het ook steeds erger, voor die tijd was ik misselijk en soms spugen maar na iets eten ging het vaak over.

Heb wel HG gehad dus is misschien niet hoe het bij jouw zal gaan.

Succes, en veel tussendoor eten. Hou je maag gevuld, dan ben je ook minder misselijk.

3. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik was ook mega misselijk en moest steeds over genomen worden zodat ik naar de andere kant van de winkel kon rennen om te gaan spugen..
    Bij mij werkte ook het standaard regelmatig eten elke keer kleine beetjes..
    Maar ook af en toe een nipje cola nemen. Iets met coolzuur en vee suiker zei mijn verloskundige en daar mee heb ik het spugen toch een tijdje kunnen uitstellen bij me 2e.. Bij me eerste kreeg ik die tip pas later dus toen was het al aardig bekend op de zaak dat ik zwanger was.. Haha

Heel veel succes!

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hier hielp het ook door steeds kleine beetjes te eten en eroor te zorgen dat de maag nooit leeg was. heb GELUKKIG op men werk nooit hoeven spugen maar wel vreselijk misselijk geweest daar. het spugen gebeurde enkel thuis haha precies of dan mocht het ;) sterkte nog en hopelijk is de misselijkheid snel weg meis want das niet fijn he

5. Monoqi

Monoqi Lid

3 apr 2015
    21
    0
    0
    Ik heb het ook moeten vertellen met 7 weken omdat ik zo ontzettend misselijk was en ook moest overgeven op werk... Ik probeer ook constant kleine beetjes te eten, heb op werk een grote snacktas met zoete en zoute dingetjes en altijd een banaan en een appel bij de hand om de misselijkheid binnen de perken te houden!

Maar ik weet hoe je je voelt want op ons toilet hoor je ook alles:(

Deel Deze Pagina