Hoe doen jullie dit? Ik vind het echt heel moeilijk. Ben nu 5,5 als het goed is en m'n borsten voelden heel gevoelig aan en zijn ook wat in omvang gegroeid en ik was met vlagen misselijk, maar ik merk dat het nu minder word. Ben helemaal niet meer misselijk en borsten lijken ook weer gekrompen en veel minder gevoelig En ik weet uit ervaring dat het dan niet goed zit bij mij. 29 oktober heb ik m'n echo pas en het lijkt nog zo ver weg en eerder willen ze niet in het ziekenhuis. Ben bang dat het weer niet goed is, dat ga ik gwn niet trekken. Sorry voor mijn gezeur, maar ik moest het ff kwijt. Liefs Noenoe
Als ik je geschiedenis zie dan begrijp ik dat je bang bent, ik vond het al eng na 1 eerdere miskraam. Maarja kwaaltjes komen en gaan, de ene week was ik hartstikke misselijk en de andere dagen voelde ik niks. Helaas zijn de eerste weken gewoon vervelend, helemaal als je slechte ervaringen heb. Maarja ik wens je veel succes en hoop voor je dat je de 29ste een prachtige echo zult hebben! Voor je het weet zijn die weken voorbij en kan je hopelijk genieten van je wonder.
Dag voor dag? Als iemand een beter advies heeft, hoor ik het ook graag... Zwanger zijn na miskramen is gewoon niet leuk...