Hey dames, binnenkort word ik dertig.. (dertig op zich schrikt mij al af!) Ik verlang naar een kindje voor mijn dertigste. We hebben hier al over gesproken met mijn man, maar voor hem maakt het echt niet uit. We hebben onze babywens lang uitgesteld maar nu voel ik mij er klaar voor ) zijn er nog dames die graag mamma willen worden voor hun dertigstee Liefss
Ik wil ook graag mama worden voor mijn 30ste, Nou ja dan hoop ik al 2 kindjes te hebben. Als ik heel eerlijk ben dan hoop ik voor mijn 25ste al een kindje te mogen krijgen.
ja, dat zou ik ook graag willen. ik ben nu 27 en mijn vriend is 25. ik ben net een nieuw onderwerp begonnen, ik wil al wel, alleen hij wil nog even wachten....
Ik heb altijd al gezegd, dat ik graag moeder wil worden voor mijn 25ste. Omdat ik zelf oude ouders heb, wil ik dat niet voor mijn kind(eren). Nou maar kijken of ik het waar kan maken...heb nog 2 jaar En je hebt 't helaas niet voor het zeggen...
Ja ik! Ben net 29 geworden... als mijn eitje nu snel een deal maakt met een tof zaadje, dan haal ik het nog net!
3 kids voor mijn 25ste gaan hem denk ik niet worden. Heb het idee dat ik in mijn handen mag knijpen als ik er 1tje zou hebben voor die tijd
ik heb ook altijd geroepen dat ik jong moeder wil worden. voor mn 25ste zou ik wel graag al een kindje willen. we zijn nu anderhalf jaar bezig dus wie weet hoe lang we nog bezig zijn. we zullen het wel zien. maar voor mn 25ste zou fijn zijn.
Pupke1979@ ik word al over een paar weken 29, het zal bij ons ook haasten zijn, ik mag nog 4 eikies missen Lauwtje @ mama worden voor m'n 25 leek mij veel te jong (toen toch) , de jaartjes gaan heel snel voorbij veel success )
ben inmiddels 30 en met de tweede bezig... (arme nagels, wachten is niet mijn sterkste punt!). moet zeggen dat ik er niet zo mee bezig was, dat het meer een samenloop van omstandigheden is dat we nu met kinderen bezig zijn... eigenlijk had ik de hoop op een 2e allang opgegeven... maar goed dat dingen kunnen veranderen!
hier ook iemand die jong moeder wilde worden en dat is gelukt. mijn streven was ook om voor me 25e me gezin compleet te maken en dat kan nog prima lukken... gezien mijn fysieke problemen zal een 3e voor mij niet haalbaar zijn! en een tweede is "in de maakt"
ben in aug 28 geworden, dus heb nog eventjes de tijd, maar hoop toch wel snel zwanger te raken... Heb in elk geval een positieve ovutest vandaag, dus flink aan de klus straks hihihihi
Ook ik wil heel erg graag voor mijn 30ste moeder worden. Wordt over 3 maanden 29 en hoop dan zwangr te zijn. We wachten maar rustig af, nou ja rustig! Succes allemaal
hihi ik ben 25 en wij gaan er ook voor mijn beste vriendinnetje ook, maar verder is er nog niemand mee bezig in mijn vrienden kring haha
Ik wou altijd op mijn 25ste moeder worden. Het is een jaar later geworden mijn kindje is een week nadat ik 26 was geworden verwekt
**Breekt in** Ik wilde nooit kinderen voor mijn 30e. Rond mijn 27/28e weer wel en nu ben ik 30 (sinds februari) en in mei pas aan het proberen. Hebben jullie niks aan, maar wilde het even kwijt. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het zwanger worden voor jullie 30e **Breekt uit**