Ja. Ik was 40+1 en rondom 10:00 in de ochtend moest ik overgeven, was opeens zo misselijk. Vlak daarna zijn mijn vliegen gebroken en om 16:20 dezelfde dag is mijn zoon geboren. Tis een goed teken
Ik was al een tijd niet " lekker ", misselijk maar niet overgeven. Pas bij de laatste paar cm van de ontsluiting kreeg ik spuug neigingen.
's Ochtends was de vk geweest en toen had ik 2 cm ontsluiting. De vk zei dat ik wel even voorzichtig was moest eten. Ik had honger dus veel te snel een beschuit naar binnen gewerkt. Die was er dus binnen 5 minuten ook weer uit. Ik heb alleen ongeveer 2 uur voor de bevalling 1 hap van een appel en een stukje cracker op. Dat wel binnen gehouden gelukkig. Had ook geen honger eerlijk gezegd. Na de bevalling had ik ook geen honger. Best vreemd na zo'n inspanning.
Ik heb 1 keer overgegeven tijdens de bevalling. Dat bord doperwtjes met aardappelpuree dat ik aangeboden kreeg in het ZH viel wat verkeerd toen ik even daarna een weeënstorm kreeg
Ik werd misselijk toen ik persweeen kreeg. Bakje bij de hand, maar heb niet hoeven overgeven. Ik kreeg 's ochtends weeen bij de jongste en had vanaf dat moment ook echt geen zin meer in eten. Na de bevalling honger als een paard
Nope - nergens last van gehad. Ik had het wel verwacht eigenlijk, ik had alleen maar dorst tijdens de persweeën, dus manlief heeft met een bekertje met een rietje mij tussen de weeën door water gevoerd. Daarna had ik honger als een paard ...
Ja, maar de bevalling was al duideijk begonnen. Zal zo rond de drie cm hebben gezeten.... In een keer bweurk alles eruit. Was Verder niet misselijk en daarna ook niet. Had er al wel van gehoord dus emmertje klaargezet gelukkig!
In het begin toen ik nog onregelmatige maar wel duidelijke weeën had moest ik bij beide bevallingen overgeven.
De hele bevalling veel overgegeven, tijdens ontsluiting, bij ieder touchier, tijdens persen. Bij ieder slokje water. Brrr was niet leuk, en ik had daar ook niet op gerekend.
Alleen bij mijn 1e bevalling (gek eigenlijk, want dat was de enige zwangerschap dat ik nauwelijks misselijk ben geweest, terwijl ik bij de dames kotsmisselijk/HG had... ). Ik dacht dat ik buikgriep had, al uren diarree en opeens ook spugen. Na 2e keer spugen in 1 uur kreeg ik plots mijn eerste wee. Misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon en weeën kwamen meteen om de 4-5 minuten. Rest van bevalling niet meer gespuugd.