En daar lig je dan in het ziekenhuis met zwangerschaps vergiftiging... vrijdag bij de gyn was de bloeddruk erg hoog. bloed en urine ingeleverd. medicatie opgehoogd, en het weekend zelf gecontroleerd.. En wou niet zakken.. vannacht en vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn. Toch weer gebeld met t ziekenhuis om half9 en moest om 10:15 komen voor bloed en urine. En half 12 bij de gyn. Op 5 januari was de proteïne nog 1.2, vandaag al 12.7 en ik hou erg veel vocht vast. . De eerste longrijpingsspuit zit er in en lig aan een magnesium infuus. . Ze hopen het nog even te kunnen rekken. . een week. . Misschien 2.. heel misschien wel 3.. het is nu afwachten. Wat een rollercoaster. Ik had mijn vluchtkoffer al mee genomen want voelde de bui al wel hangen. . maar toch pffff... Vind het erg heftig... hopelijk heeft ons meisje het nog een paar weekjes goed in mama haar buik. .
Heftig RSL! Ik hoop echt voor je dat je kindje toch nog even wil/mag/kan blijven zitten in je buik. Snap dat dit een superspannende tijd voor je is. Heel veel sterkte
Jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte de komende tijd.. Hopelijk kan en mag ze nog even bij jou in de buik blijven zitten..
Jeetje, de tweede keer zie ik. Hoop dat je kleine nog evenverder mag/kan groeien in je buik. Sterkte en een digi knuffel!
Ohh jeetje wat een schrik! Lijkt me echt even omschakelen zo! Hoop dat je de kleine zo lang mogelijk binnen kan en mag houden! Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen. Knuffel!
he gats wat schrikken! hopelijk blijft je kleine nog even op haar plekje! sterkte met het afwachten. knuf
Ooohh dat is schrikken! Ik hoop dat je meisje nog minstens drie weken mag blijven zitten! Sterkte met de situatie!
Oh wat schrikken zeg. Hopelijk mag/kan de kleine meid nog even in je buik blijven zitten en voel je je zelf niet al te beroerd. Heel veel sterkte!
Sterkte zeg, is heel wat!! Praat vooral erover als je er behoefte aan heb, echt doen!! Os heel belangrijk en ik ga hard voor je duimen dat jullie meisje nog even man blijven zitten!
Ai das minder, hopelijk blijft ze nog enkele weekjes zitten ja! Maar in het ziekenhuis ben je in goeie handen Ook veel beterschap voor jou!
net artsen hier geweest. De ctg was vanmorgen goed. krijg zo die echo om te kijken of de baarmoedermond al verweekt. En de kans is toch wel heel groot dat ik het geen week meer red. zo snel mogelijk gesprek met anasthesie voor mogelijkheden bij waarschijnlijk een keizersnede. de dokter had het wat betreft de eiwit in de urine over code rood. Daar hoor ik later meer over. Het is nu afw88...
Heel veel sterkte! Duim, hoop, wens dat jullie kleine meid het helemaal gaat redden. Succes , sterkte en kracht toegwenst voor jullie!