Misselijk/overgeven vlak voor bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Meis28, 16 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Misselijk/overgeven vlak voor bevalling?

1. JA OVERGEVEN

2. ALLEEN MISSELIJK

3. NEE GEEN LAST

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Met 6 cm even misselijk geweest, maar voordat ik een bakje had was het al weer weg. Gelukkig ook niet hoeven overgeven.

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rond de 6 cm ging het bij mij helemaal los met de weeën en toen moest ik voor het eerst in mijn zwangerschap overgeven!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Bij mijn dochter totaal niet.

Deze zwangerschap met 33 weken werd ik ineens super beroerd binnen no-time. Paar keer moeten rennen naar de wc om over te geven. Opeens krampen die regelmatig kwamen. Bleken weeën. Onderweg naar zh en in het zh ook nog een paar keer overgegeven. Weeën waren vrij pittig bij en snel toen. Toen de weeënremmers aansloegen werd het minder en kon ik weer wat water binnenhouden.
    Ben benieuwd of het zo straks weer begint voor het "echie".

4. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik was hier ook heel bang voor en inmiddels bevallen van een mooi meisje. Omdat het bij mij al vanaf 3u s'nachts aan het rommelen was heb ik de hele dag bewust niks meer gegeten, enkel a-drank en dextro. S'avonds had ik 4 cm ontsluiting, tot die tijd kon ik de weeën goed opvangen, was ook niet misselijk oid. Naarmate de weeën heftiger werden kon ik me wel voorstellen dat je uit reflex kan gaan spugen, zeker met volle maag, omdat die weeën in je buik zo ontzettend te keer gaan, maar ik heb er totaal geen last van gehad! :)

5. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Heb door de pijn van mijn weeën staan overgeven, vlak voor mijn bevalling

6. CestMoi

CestMoi Actief lid

6 jul 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier bij de laatste pers overgegeven. Niemand die het doorhad, want zoonlief floepte er toen uit. Hij begon direct na de geboorte te plassen, dus ik lag in een plas van bloed, urine en braaksel hahaha. Het was gelukkig niet veel en snel opgeruimd.

Deel Deze Pagina