Met 6 cm even misselijk geweest, maar voordat ik een bakje had was het al weer weg. Gelukkig ook niet hoeven overgeven.
Rond de 6 cm ging het bij mij helemaal los met de weeën en toen moest ik voor het eerst in mijn zwangerschap overgeven!
Bij mijn dochter totaal niet. Deze zwangerschap met 33 weken werd ik ineens super beroerd binnen no-time. Paar keer moeten rennen naar de wc om over te geven. Opeens krampen die regelmatig kwamen. Bleken weeën. Onderweg naar zh en in het zh ook nog een paar keer overgegeven. Weeën waren vrij pittig bij en snel toen. Toen de weeënremmers aansloegen werd het minder en kon ik weer wat water binnenhouden. Ben benieuwd of het zo straks weer begint voor het "echie".
Ik was hier ook heel bang voor en inmiddels bevallen van een mooi meisje. Omdat het bij mij al vanaf 3u s'nachts aan het rommelen was heb ik de hele dag bewust niks meer gegeten, enkel a-drank en dextro. S'avonds had ik 4 cm ontsluiting, tot die tijd kon ik de weeën goed opvangen, was ook niet misselijk oid. Naarmate de weeën heftiger werden kon ik me wel voorstellen dat je uit reflex kan gaan spugen, zeker met volle maag, omdat die weeën in je buik zo ontzettend te keer gaan, maar ik heb er totaal geen last van gehad!
Hier bij de laatste pers overgegeven. Niemand die het doorhad, want zoonlief floepte er toen uit. Hij begon direct na de geboorte te plassen, dus ik lag in een plas van bloed, urine en braaksel hahaha. Het was gelukkig niet veel en snel opgeruimd.