Zo! Ik heb mij toch een pijn van onderen! Ik ben vandaag precies 32 weken zwanger en heb sinds vanmiddag onwijs veel last van steken onder in, zeg maar... Als ik zit is er niets aan de hand, maar ik kan niet eens rechtop staan. Laat staan, lopen... Indalingspijn? Kan mij dit echt niet herinneren van de eerste!
Ik ben nu ook 32 weken zwanger en kreeg dit drie dagen geleden ook. Ik schok gewoon van de pijn omdat het echt stekende pijn was alsof er een mes in mij werd gestoken. Alleen zitten gaf wat verlichting. Vandaag naar de verloskundige geweest voor een groei echo dus meteen even gevraagd en de baby was inderdaad aan het indalen.
als ik vanuit mezelf praat zeg ik ja indalen. Ik heb het ook gehad rond dat termijn. Alsof iemand er met een mes in stak steeds. Bij de laatste echo was ze ingedaald en lag ze al vast. nu ook geen pijn meer
Bedankt voor jullie reacties! Heel normaal dus... Fijn om te horen, je wil ook niet voor ieder pijntje de gynaecoloog bellen
Ik had daar ook last van! En soms waren de steken weg en dan liep je een stukje en hoppa daar waren de messteken weer! Bij de controle daarba bleek ook dat ie was ingedaald !
Ik mag donderdag weer voor controle, dus ben erg benieuwd! Hoop wel dat ie ingedaald is met z'n hoofd naar beneden, want vorige week lag ie nog in een stuit. Na indalen veranderd dat niet meer toch?
Bij mij waren de steken ook van het indalen en omdat de kleine bij mij heel dicht tegen mijn schaambot aanligt. Dat zorgde voor de helse en stekende pijn en kan daardoor ook met moeite lopen, staan en zitten. Gelukkig duurt het bij mij niet lang meer
Zegt nog niet helemaal alles. Deze was ingedaald, maar lag nog niet vast. Is er weer uitgekomen dus Twee weken later weer de ellende van het indalen.
Heb dezelfde steken gehad, maar de kleine ligt volgens mij nog niet vast en zit zelfs weer op haar oude vertrouwde plekkie. De vk gaf al aan dat zelfs een volle blaas ervoor kon zorgen dat het weer terug schiet. Dus ik wacht geduldig weer af.