Ja dat is het ook erg lastig maar ja dat wist ik van te voren. Hij zit in Amerika. Ben ook nog steeds misselijk en voel de eisprong nu maar hopen dat er idd ook wat gebeurt. Balen dat je dan weer moet wachten tot ik kan testen (hoezo ongeduldig).
Volgens mij had is gisteren mijn eispring potver ben nog een party misselijk al 3 dagen bah. Nu weer wachten.
ik heb het ook iedere keer anders, soms een paar maanden hetzelfde dan denk ik dat ik weet hoe me lichaam nu in elkaar zit en dan is het de maand erna weer anders grr.. vervelend is het he!
Bibi78: mijn sollicitatie is best goed gegaan, alleen twijfel ik zo De manier waarop het gesprek ging. Zo kort... Heb nog wel het pand gezien enzo... Klein bedrijf. Werken maar 4 mensen. Op zich lijkt het me een hele leuk functie Deze week zou ik nog reactie krijgen. Hij zou nog 1 gesprek hebben Vanaf zaterdag zijn ze 3 weken dicht i.v.m. de bouwvak. Dus ik hoop dat ik goed nieuws krijg. Vandaag of morgen krijg ik bericht. Wel lief dat je er om vraagt!!
Tuurlijk! Vandaag nog niks gehoord Als ik morgen na 2 uur nog niks heb gehoord, ga ik zelf bellen Wil toch wel weten waar ik aan toe ben...
Ik heb die man om 3 uur gebeld, maar hij had het zo druk van de week dat hij nog niet eens die andere sollicitante heeft gezien Dus het wordt helaas na de vakantie Baal er wel van. Maar heb hem ook gezegd dat ik wel verder ga zoeken. De laatste tijd zijn er ook meer baantjes heb ik gemerkt.
Yeah Go girl, zet 'm op! Het klopt dat er de laatste tijd weer meer banen vrijkomen, dus veel succes met solliciteren. Niet op 1 paard wedden. Wanneer is de vakantie voorbij zodat je meer weet over deze sollicitatie? Ik hoop voor je dat je snel een leuke nieuwe baan hebt. Liefs, Bibi
Dank je wel Bibi De vakantie duurt helaas 3 weken. Dus dat is best een tijd vind ik Maar ik ga lekker verder zoeken op mijn gemakkie Heb geen haast..