Hoi mensen, Ik heb een vraagje. Ik maak me ontzettend zorgen om de uitslag van mijn ovulatietest. Elke dag als ik test komt er nog geen streepje op terwijl ik over 4 dagen mijn eisprong moeten hebben. Ik ben heel bang door een gedwongen abortus die ik een half jaar geleden heb moeten doen daardoor geen eisprong meer heb. Ik ben zelf te bang door alles wat er is gebeurd om naar de dokter te gaan. ik heb altijd een gemiddelde cyclus van 29 dagen. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen. Is het mogelijk dat er nog helemaal geen extra streep komt op de ovulatie test of had ik al een licht streepje moeten zien? Dit komt er uit de biologische klok van internet: Laatste menstruatie: 9 september 2006 Cyclusduur: 29 Meest vruchtbare dag: 23 september 2006 Eisprong dag: 24 september 2006 Innesteldag: 29 september 2006 Wie kan me helpen met mijn vraag te beantwoorden. Ik doe de ovulatietest altijd om 2 uur middags en drink niet en ga 4 uur lang niet naar de wc.
Hoe lang ben je al met de pil gestopt? Als je nog niet zo lang gestopt bent, kan je cyclus nog in de war zijn.
Sinds mei 2006. En ik heb de pil maar vanaf maart geslikt. Ik geloof niet dat het dan aan de pil heeft gelegen.
Hmm is je cyclus verder echt zo regelmatig dan? Ik neem aan dat dit de eerste maand is dat je die ovu-testen gebruikt, probeer je zwanger te worden dan? Je kan trouwens je ei ook opsporen door te tempen he! Beetje goedkoper ook. Ik geloof niet dat je onvruchtbaar wordt van een abortus of je moet wel een zware infectie ofzo hebben gehad. Ik ken (jammer genoeg) veel meiden die dat ooit hebben laten doen en zijn later alsnog moeder geworden!
Ja dit is de eerste maand omdat ik me al een paar maanden druk maak dat ik niet zwanger kan worden. Ja mijn vriend en ik zijn nu voor de 3de maand bezig en we willen niks liever als een kind. Ik heb helaas wel een infectie gehad en een aantal keren naar het ziekenhuis geweest. Geen onstekingen maar verder konden ze weinig voor me doen. Ik heb echt een vaste cyclus van 29 dagen dus ik vind het zo raar dat er dan nog geen licht streepje op komt. Heb je enig idée wat de oorzaak er dan wel van kan zijn?
@ Maisy ik zie bij jou naam staan dat je 24 bent en al 4 meiden hebt. Klopt je leeftijd niet bij het profiel of was je er gewoon vroeg bij Ben benieuwd.
Hoi na 3 maanden hoef je je echt nog niet druk te maken! Maar.. als je infecties enz hebt gehad zou je dit eens met je huisarts moeten bespreken!
Nee sorry dan moet je een vraag stellen aan de verloskundige op dit forum. Heb je ook aangegeven toen je behandeld werd dat je graag weer zwanegr wilt worden, misschien is het handig als je dit alles ff meldt bij je huisarts. Heel veel suc6 meid...is niet niks een gedwongen abortus.
Ja ik heb het er bij gezet en volgens hun was er verder niks aan de hand wat ze konden zien. Ik durf echt niet meer naar de huisarts. Ik heb je toegevoegd op msn als je het niet erg vind. Lijkt me wel leuk om een keer met je te praten...
@ Laila; Vorige ronde heb ik voor het eerst ovutestjes gebruikt. Dag 9, 10 en 11 nog geen miniem streepje te zien. Dag 12 een heel duidelijke streep. Dag 13 was de teststreep donkerder dan de controle streep en dag 14.....niets meer te zien. Deze ronde let ik er weer op. 10 Sept. was mijn menstruatie. Gisteren en vandaag een negatieve test. Kan zo veranderen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
HaiHai, Ik spring er bij dit onderwerp ff bij in, het heeft er wel iets mee te maken. We zijn nog maar net bezig met zwanger worden (2 maanden gestopt met pil) en heb er dus ook nog niet gek veel verstand van. Ik heb al een paar dagen een ovulatietest gedaan (volgens mijn 1e cyclus, 28 dagen zou het bijna zover moeten zijn), maar ik krijg steeds een heel licht streepje; negatief dus. Nu denk ik niet dat ik al zwanger ben hoor, maar wat doet een zwangerschap met een ovulatietest? Test je dan op een ovulatietest negatief... zelfs als je je vruchtbare periode zou moeten hebben? Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen.... Gr. Elma (miss ongeduld )