Na het stoppen met de pil heb ik een cyclus van 27 & 29 dagen gehad. Op dit moment zit ik op dag 33 en ben ik nog niet steeds niet ongesteld geweest. Wel ben ik nu al een week met grote regelmaat misselijk. En de afgelopen dagen is dit erger geworden. Ook rammelt er van alles in m'n buik en heb ik erg last van lucht in de darmen! Gistermiddag een zwangerschapstest gedaan met bewaarde koude urine. Niets. Ligt het aan het testen met koude bewaarde urine of ben ik gewoon niet zwanger? Die twijfel... bah! Wat moet ik doen? Nogmaals testen? Of toch wachten?
Volgens mij is het niet nodig je urine te bewaren en kun je gelijk met verse urine testen. Welke zwangerschapstest heb je gebruikt? Hoe lang heb je je urine bewaard? Volgens mij kan je t niet zo heel lang bewaren, maar misschien heb ik t wel verkeerd hoor! Weet nog toen ik mee deed aan mvm dat er maar een uur tussen mag zitten ofzo.
De urine heeft zo'n 11 uur in de koelkast gestaan. En ik heb hem niet eerst tot kamertemperatuur laten komen, las later dat dat wel aangeraden werd. Maar ik heb nog een Kruidvat test liggen, deze ga ik dan toch morgenochtend maar proberen met verse urine! Heb mezelf nog zo gezegd dat ik me niet gek zou testen, maar na een negatieve test heb ik er weinig vertrouwen in. Nu stiekem hopen dat ik dan morgenochtend wordt verrast.. dank voor jullie advies!
11 uur is ook wel erg lang om te bewaren. Hopelijk ben je zwanger maar ik begrijp dat dit je 3e ronde is na de pil ik denk dat ook aan ontpillen maar hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.
11 uur is wel erg lang. Ten minste zo klinkt t wel. Spannendddd zal voor je duimen laat je t ons weten?
Ja, het is inderdaad mijn 3e ronde na het ontpillen.. en mijn gevoel zegt me soms ook dat het daar nog aan kan liggen.. maar dan denk ik weer.. waarom waren mijn vorige twee cycli dan wel redelijk regelmatig?
je kunt je urine niet zo lang bewaren dan vergaat het hcg daarom heb je bij mvm ook speciale kannen om het in te bewaren daar zit een speciaal goedje in wat het goed houd
Ik lees echt zoveel verhalen over het ontpillen. Ik heb het zelf ook gehad dat het me echt onzeker maakte omdat ik niet wist waar ik aan toe was. Ik heb maanden niet ongesteld geweest dus ik deed elke maand maar een test. In jouw geval lijk je toch wel sneller weer regelmaat te hebben. ik hoop echt dat je morgen duidelijkheid krijgt met de test! Succes!
Oeh ik ben ook benieuwd, spannend! Toen ik aan het ontpillen was had ik een keer een cyclus van 64 dagen en heb me toen rotgetest. Succes in ieder geval
Super bedankt voor jullie reacties en medeleven! Gisterenavond voor het naar bed gaan kwam ik erachter dat ik toch ongesteld was geworden! Kan nu al merken dat het opgeblazen gevoel minder is..ik krijg weer lucht! Dat vind ik wel ontzettend fijn! Nu alleen hopen dat ik de volgende maand niet weer zo veel klachten heb..en natuurlijk op voor de volgende ronde.. Wist niet dat je van ontpillen zo slecht kan zijn..wat een rommel is het ook...
Ah dat is jammer!! Hopelijk was dit alle rommel die er nog uit moest en dan komende maand een goede cyclus. Veel plezier en succes de volgende ronde!
Ahhh balen! Hopelijk ben je snel ontpilt en is t volgende ronde gelijk raak iig veel klusplezier toegewenst