Hallo allemaal! Ergens afgelopen dagen heb ik mijn ovulatie gehad. Sinds vrijdagmiddag wat lamlendig gevoel, gisterochtend diarree en erg misselijk de hele dag. Vanmorgen dacht ik, hey het is weg! Ben ik opgestaan en toen kwam er een gigantische misselijkheids golf...weer gaan liggen en nu gaat het weer. Kan dit door de ovulatie komen?? Buikgriep houdt meestal niet zo lang aan bij mij.. Kan toch nog niks met n bevruchting zijn??
Eventueel van ee hormonen (progesteron) die vrij komen in je lichaam na de eisprong. Kan nog geen teken zijn van bevruchting of zwangerschap helaas.
De misselijkheid? Eens je lichaam er weer wat aan gewend is, of richting je menstruatie zakt progesteron weer.
Bij mij was misselijkheid een soort van bewijs dat ik een eisprong heb... ik had ook last van diarree en misselijkheid en eitje was toen gesprongen!
gelukkig zijn we er voor elkaar ... soms denk ik ook, is het nu wel echt een goede timing om zwanger te raken ivm Corona nu...
Herkenbaar! Hier altijd 1/2 dagen voor eisprong misselijk! Heb heel erg last van wisselde hormonen. 5 dagen voor eisprong krijg ik altijd puistjes, 1/2 dagen ervoor gevoelige borsten en misselijk en heel veel zin! Hier wel altijd fijne indicatie dat eisprong eraan komt. Heb trouwens precies hetzelfde net voor mijn menstruatie.