Hallo allemaal, Ik ben de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap wel een beetje misselijk geweest maar nooit zo erg dat ik echt over moest geven... Maar nu de afgelopen 4 weken heb ik al 4 of 5 keer gehad dat ik echt niet lekker werd en dat het er dus wel uit kwam. Zo ook vanmorgen dus...terwijl ik door een winkelstraat naar mijn werk liep en de markt al opgebouwd werd...hmm.... Ergens wel raar dat ik hier "nu pas" last van heb..dacht dat het echt iets was wat tijdens de eerste 3 maanden was.. Heeft 1 van jullie hier ook ervaring mee? Wendy
neej ik heb het niet en hoop het ook niet te krijgen. maar ik heb wel gehoord dat in deze perode van de zwangerschap het hormoon progestron de overhand krijgt waar sommige vrouwen op die manier op reageren. sterkte ermee.
hier wel een, wel een andere misselijkheid dan de eerste 15 weken.... toen ook al ja maar nu door maagzuur...... heb vandaag daar eindelijk maar eens wat voor gehaald nadat ik alle andere tips enzo heb geprobeerd en wat allemaal niet hielp. hopenlijk helpt dit wel....... zodat het eten weer wat gaat lukken.... sterkte jij.. kleine beetjes eten, niet te vet en vooral waar je zelf trek in hebt!