Met 11 weken en dan al een dikke buik? Ik pas geen enkele broek meer normaal en mijn buik van onder mijn borsten tot aan mijn navel is behoorlijk opgezet. Is dit normaal zo vroeg in de zwangerschap? En kun je nou al positiekleding kopen die je de gehele zwangerschap kunt dragen?
Het is heel verschillend per persoon....maar zou natuurlijk goed kunnen dat je de broeken niet meer aanpast. Op zich kun je best al kijken voor positiemode...kijk nu in het begin dan naar kleding die je kunt aansnoeren ofzo. Ik had ook al een spijkerbroek (positie) gekocht, die zat nog wel beetje ruim in het begin, maar met een goede riem, lange trui of buikband zag het er netjes uit. Op gegeven moment zit 'normale' kleding gewoon niet meer lekker.
Draag al sinds 6/7 weken zwangerschap een positiebroeken, kon mijn eigen broeken niet aantrekken wat baalde ik zo ervan, maar ik doe het voor goede doel
Mijn buik was ook al vrij snel dikker als normaal en normale broeken zaten niet meer lekker. En je hebt ook positiebroeken zonder brede zwarte band (ik heb ze van noppies) die je met een elastiek en knoop aan de binnenkant kunt verstellen, dus die kun je de hele zwangerschap door dragen...en ook nog wel de eerste dagen na de bevalling
Ik heb met week 9 aan mijn baas moeten vertellen dat ik zwanger ben omdat ik niet meer in mijn mantelpakje paste. en ja dat valt op he. Ik heb eerst een spijkerbroek gekocht met 9 weken waar een breede elastiek aan zit en vooral geen knoop. Van de week had ik die aan en toen plofte ik bijna op het werk. Die paste dus ook niet meer. Bij de miss etam hebben ze op zicht wel leuke broeken met een elastiek die je strakker en losser kunt maken. Leuke band erop en klaar. Zolang ik maar geen knoop op mijn buik hoef dicht te maken. dan vindt ik het allemaal prima. Liefs Nance158
Ik vind gewone broeken nu al niet meer lekker zitten, dus draag vooral rokjes en jurkjes zodat er niets straks om mijn buik zit. Dat gaat prima.