misselijk tijdens borstvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door Lisette28, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Mijn borstvoeding loopt volgens mij goed alleen wordt ik bij iedere voeding zo ontzettend misselijk, net alsof ik net zwanger ben. als ik per ongeluk rond etenstijd voed dan krijg ik geen hap meer naar binnen, ik zit echt met een kotsbakje naast me te eten, ben ook al 12 kilo kwijt (van de 14).

Iemand hier ervaring mee? Zo ga ik het niet volhouden, overegens lijkt mijn dochter als kool te groeien, volgende week voor het eerst naar CB, morgen komt er iemand langs van CB en kan ik ook mijn vragen stellen maar hoor het liever van de "ervaringsdeskundigen" hier :)

Groetjes Lisette

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik had dat ook in de kraamtijd, volgens mij komt dit als je kindje aan je borst zuigt dat je baarmoeder samentrekt. Dit zorgt ervoor dat je baarmoeder weer zijn oude stand aanneemt. Voelt als een ssort lichte wee, ik werd hier ook vaak misselijk bij, maar dit gaat vanzelf weer over. Ik weet niet of dit bij jou hetzelfde is hoor..

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik kan me helemaal in jou woorden vinden kissie. Als na ca 2-3 weken je baarmoeder weer zijn oude formaat heeft, zou de misselijkheid over moeten gaan. Misschien helpt het als je vlak voor of tijdens het voeden een licht crackertje eet?

Groet van Kiki

4. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    ik heb tot 3 maanden borstvoeding gegeven.

Werd er niet misselijk van maar kreeg als ik hem aanlegde altijd eventjes een heel onbestemd gevoel, t leek een beetje op heimwee ofzo. Nadat momentje had ik nergens meer last van en ging het voeden super lekker

Tja heel vreemd, ik weet het maar aan de hormomen :oops:
    Groetjes

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ik blijf misselijk, ben al te erg afgevallen(14 kilo van de 14) ik ga flesjes geven want ben zo slap als een vaatdoek.

bedankt voor de reacties!
    Lisette

Deel Deze Pagina