ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. wie is er misselijk geweest in de zwanger schap en wat is het geslacht geworden van het kindje. ik merk meestal dat de gene die misselijk waren een meisje hebben gekregen en niet misselijk een jongen. bij mij was dit ook het geval. groetjes monique
Met onze twee eerste jongens was ik wel misselijk. Deze keer helemaal niet, maar wat het wordt houden we nog geheim
Hallo, Ja idd allemaal bekaerpraatjes. Ik ben totaal niet misselijk geweest tijdens de zwangerschap en wij krijgen een meisje. Mijn beste vriendin kotste alles eronder tijdens haar 1e zwangerschap ( 9 maanden misselijk...) en die heeft een jongetje grekregen. Ze is nu zwanger van de 2e, heeft nu gelukkig nergens last van en ze krijgen nu een meisje. Kan dus bij sommigen wel kloppen, maar dat is dan echt toeval hoor! Toch blijven de bakerpraatjes erg grappig! Ik heb heel veel last gehad van jeuk op m'n buik...zegt de oma van mijn man....dan krijg je een kindje met veel haar....echt hilarisch! Liefs Elly.